Gjest aaaargh!!!! Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Meldte meg inn på start.no i dag, vektklubben til Dagbladet. Alt fungerte fint og flott tidligere i dag. Nå får jeg plutselig beskjed om at "passord er feil". Noe det umulig kan være, for jeg bruker alltid samme passord, og har jo brukt det tidligere i dag. Og når jeg velger "send passord" så får jeg beskjed om at "passord kan ikke sendes". Altså vil de ha meg til å ringe supporttelefonen deres, som koster kr 13 i minuttet for å få nytt passord.... Og den telefonen er selvfølgelig stengt for dagen.... Syntes det var rart at jeg ikke fikk noen kvittering på innmeldigen på mailen min, og dobbeltsjekket at de hadde fått rett mailadresse av meg, noe de hadde. Men selvfølgelig, om de hadde sendt kopi at registering med brukernavn og passord, så hadde jeg jo ikke måttet ringe supporttelefonen deres.... Jobben betaler telefonen, så det er ikke pengene, men prinsippet. Eneste måten å få passordet på er å ringe dyr telefon, ingen mailadresse... Møkkatjeneste! :-( 0 Siter
Gjest vektklubben.no Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 At du ikke valgte vektklubben til VG da , den er jo så beryktet på en positiv måte, har aldri hørt om slankeklubben til Dagbladet engang meg. 0 Siter
Gjest aaaargh!!!! Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 At du ikke valgte vektklubben til VG da , den er jo så beryktet på en positiv måte, har aldri hørt om slankeklubben til Dagbladet engang meg. Litt sent nå... Har vært medlem der, tenkte bare jeg skulle forsøke noe nytt da medlemskapet gikk ut. Så mye for det.... :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.