Gå til innhold

Mest sexy kjendispappa!!!

Anbefalte innlegg

Gjest jojjo sa jeg mensan
Skrevet

http://www.kjendis.no/2006/08/07/473243.html

Er jeg litt sær når jeg synes dette er litt "tullete"?

Sexy kjendispappa, de er jo som alltid om de er pappa eller ei de vel. Mannfolka altså.

Sexy mamma er vel mer greit å kåre, det er jo tross alt kvinnen som får tøyet kroppen noe veldig og som i mange tilfeller må jobbe hardt for å få tilbake en fin figur.

Ja, ja, alt man skal "bekymre" seg om i sommervarmen ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

11

• flisa

3

• Åsemor

3

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg stemte akkurat på Ari Behn - syns det er rart at Kurt Nilsen har fått sånne stemmer - ja fler enn Ari.

Skrevet

Av alle onder valgte jeg Kristian Kjelling, for å få se resultatet.

Mye rart på den lista, t.o.m. Harald Eia.

Thorstvedt er da bare en middelaldrene hårløs og grå (de tustene som stikker ut) kaill. Jeg synes han begynner å bli gammel og slitt i ansiktet, som alle andre menn i hans alder. Det må han få lov til.

Kan noen fortelle meg hvorfor det ser ut som Ari sitter å kn***er bamsen på det bildet der? ;)

Skrevet

Thorstvedt er da bare en middelaldrene hårløs og grå (de tustene som stikker ut) kaill. Jeg synes han begynner å bli gammel og slitt i ansiktet, som alle andre menn i hans alder. Det må han få lov til.

Kan noen fortelle meg hvorfor det ser ut som Ari sitter å kn***er bamsen på det bildet der? ;)

Hahaha, for et sykt bilde!

"kom og sitte på fanget til pappa daaaa... harrharr"

Gjest sandex
Skrevet

jeg stemte akkurat på Ari Behn - syns det er rart at Kurt Nilsen har fått sånne stemmer - ja fler enn Ari.

What? Mente du SERIØST Ari Behn? Er han en mann??

Skrevet

Thorstvedt blir mitt valg av alternativene i den gjengen der. Det er mye mer enn alder og utseende som gjør en mann sexy.

Ari Behn? NEI takk, den mannen appellerer ikke til mine dåne-gener - med eller uten bamse på fanget. Heller ingen av de andre kandiadtene ser jeg på som sexy, bortsett fra Kristian Kjelling. Han er en kjekkas, der er jeg enig med deg. En god nummer to.

Kurt Nilsen? Herregud, da. Mer sier jeg ikke.

Gjest girl with no name
Skrevet

Gadd ikke kikke på alle bildene, men kan si så mye at av de som er nevnt her så er Torstvedt en verdig vinner. Han er naturlig sexy. Kjelling spiller så på sex at det bli usexy for meg. Ari Behn er bare en vits. Æsj. Og at Kurt i det hele tatt er med på en slik kåring sier jo sitt.Hvis noen mener han er sexy forstår ikke jeg hva undersøkelsen mener med sexy. Det må være noe annet enn det jeg har trodd ordet betyr.

Skrevet

*Hehe* En ikke helt heldig positur med bamsen på fanget nei...

Skrevet

*Hehe* En ikke helt heldig positur med bamsen på fanget nei...

Når sant skal sies, så synes jeg at unge hr. Behn sjelden er heldig på bilder. Ser stort sett ut som en slesk hallik-wanna-be...

Skrevet

What? Mente du SERIØST Ari Behn? Er han en mann??

jupp

Gjest sandex
Skrevet

jupp

Ari er en puddel - ikke en mann! Sånn ER det med den saken! :)

Gjest sandex
Skrevet

Nå har jeg stemt på Ari Behn.

Dere kan da ikke mene dette?! Er det en mann eller puddel dere vil ha?! Yuck!;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dere kan da ikke mene dette?! Er det en mann eller puddel dere vil ha?! Yuck!;)

Jeg vil ikke ha noen mann.

Men på den lista der liker jeg definitivt Ari Behn best.

Gjest sandex
Skrevet

Jeg vil ikke ha noen mann.

Men på den lista der liker jeg definitivt Ari Behn best.

Om du ville hatt deg en søt liten fru da.. så kunne du valgt Ari.. Bare ta bort skjegget - så VIPS :)

Skrevet

Ari er en puddel - ikke en mann! Sånn ER det med den saken! :)

Jeg liker pudler

Gjest sandex
Skrevet

Jeg liker pudler

Takke meg til en schaefer! VOFF!! :) GRRRR

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...