Gå til innhold

Mest sexy kjendispappa!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

11

• flisa

3

• Åsemor

3

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stemte på krompen jeg. ;) Kjelling er også ganske bra å se på, ellers hadde de jo plukket ut mye.. eh.. spennende.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det begynner ny sesong allerede neste tirsdag. ;)

Takk for svar Åsemor, da skal jeg definitivt få med meg serien videre. Han er jo bare så super sexy, etter mitt syn da.

Takk for svar. :)

Skrevet

Enig i at Ari er en puddel.

Men dette er mann med stor M, spør du meg. Ikke norsk, men MANN. Skikkelig hot. Dessverre siste episode i kveld, 'gråter'

http://www.greys-anatomy.info/patrick_dempsey.jpg

Ikke si det, da. Jeg har klamret meg til håpet om en ny bolk uten stopp. Det er jo mange serier som gjør det på den måten.

Er det ingen her som har nytt Se og Hør og kan slå opp på neste tirsdag?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ikke si det, da. Jeg har klamret meg til håpet om en ny bolk uten stopp. Det er jo mange serier som gjør det på den måten.

Er det ingen her som har nytt Se og Hør og kan slå opp på neste tirsdag?

Det starter ny sesong neste tirsdag, fikk tips av Åsemor.

Neste tirsdag er det 1. episode av 27 episoder.

Jippi!!!

Skrevet

Det starter ny sesong neste tirsdag, fikk tips av Åsemor.

Neste tirsdag er det 1. episode av 27 episoder.

Jippi!!!

Yes! Yes!

Og du kan godt ta han legen du pekte på. Jeg har reservert han med briller (neger) som gjorde en av turnuslegene gravid. Han er min. Jeg svimte nesten av da han tok av seg på overkroppen.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Yes! Yes!

Og du kan godt ta han legen du pekte på. Jeg har reservert han med briller (neger) som gjorde en av turnuslegene gravid. Han er min. Jeg svimte nesten av da han tok av seg på overkroppen.

Ja, men den er grei, tar gjerne dr. Derek jeg, men jeg vil ha han for meg selv.

Så kan du beholde han andre.

:)

Skrevet

Ja, men den er grei, tar gjerne dr. Derek jeg, men jeg vil ha han for meg selv.

Så kan du beholde han andre.

Jeg vil gjerne reservere ham til deg, siden du reddet dagen min, men jeg tipper han drar på seg hele gjengen som digget Mike i Frustrerte Fruer. Han blir litt samme typen, pen men pinglete.

Skrevet

Jeg vil ikke ha noen mann.

Men på den lista der liker jeg definitivt Ari Behn best.

Så om Ari skifter kjønn en gang i fremtiden er du klar til å beile?

;-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg vil gjerne reservere ham til deg, siden du reddet dagen min, men jeg tipper han drar på seg hele gjengen som digget Mike i Frustrerte Fruer. Han blir litt samme typen, pen men pinglete.

Er redd jeg ikke får beholde han for meg selv jeg også ja. Regner med at det er flere som vil ha en bit av han. Men, men.

Men jeg får bare fortsette å drømme meg bort når jeg ser serien. Er jo lov å late som jeg har han for meg selv.

Gjest Baderen
Skrevet

Hvilken serie er det dere snakker om? Jeg er ikke med :(

men en person som ligner Mike i Fruene vil jeg gjerne titte nærmere på.

Skrevet

Hvilken serie er det dere snakker om? Jeg er ikke med :(

men en person som ligner Mike i Fruene vil jeg gjerne titte nærmere på.

Grey`s Anatomy, i kveld på TV2. Sykehusserie. Veldig bra. Jeg vet ikke om han egentlig ligner, men han appellerer til samme målgruppe, tror jeg.

Gjest Baderen
Skrevet

Grey`s Anatomy, i kveld på TV2. Sykehusserie. Veldig bra. Jeg vet ikke om han egentlig ligner, men han appellerer til samme målgruppe, tror jeg.

Takk, da skal jeg titte på han i kveld!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg synes ikke de ligner.

Jeg syntes ikke Mike i FF var noe særlig kjekk. Men Dr. Derek i Greys Anatomi, han er bare så sexy at jeg er i drømmeland når jeg ser på serien.

Skrevet

Uten tvil Nicolai Cleve Broch:)

*sukk* sier jeg bare:)

Skrevet

Yes! Yes!

Han må du nok pent dele, du er ikke alene om den reservasjonen ;-)

Skrevet

Han må du nok pent dele, du er ikke alene om den reservasjonen ;-)

Så lenge det bare er deg, går det bra.

Skrevet

Så lenge det bare er deg, går det bra.

Takk!

Vi får bytte på å holde de andre unna.

Skrevet

Thorstvedt er uten tvil dne beste på den lista!! Ville faktisk vurdert å ta han med på et laminert kort ala Ross i Friends!! ;-)

Først ble jeg sjokkert over å se at JFK var nevnt på lista, men det var bare blåbær mot KURT!!!! Og han hadde fått over 300 stemmer også!!

Erre mulig????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...