Åsemor Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Takk for svar Åsemor, da skal jeg definitivt få med meg serien videre. Han er jo bare så super sexy, etter mitt syn da. Takk for svar. Huff for en sesongavslutning. Bra vi får se fortsettelsen neste tirsdag! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Grøss! Likte ingen av dem, jeg da...kanksje med unntak av kronprinsen :-) Synes han er litt kjekk, jeg! 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg synes ikke de ligner. Jeg syntes ikke Mike i FF var noe særlig kjekk. Men Dr. Derek i Greys Anatomi, han er bare så sexy at jeg er i drømmeland når jeg ser på serien. Tenk at kjæresten din er gift! Jeg er fortsatt i sjokk. Antakelig er de i ferd med å skilles, men likevel. Og at han ikke har sagt noe! Sånn en kjekk og ordentlig mann, overlege og alltingen og så holde på sånn. Jeg har så vondt av Meredith. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Tenk at kjæresten din er gift! Jeg er fortsatt i sjokk. Antakelig er de i ferd med å skilles, men likevel. Og at han ikke har sagt noe! Sånn en kjekk og ordentlig mann, overlege og alltingen og så holde på sånn. Jeg har så vondt av Meredith. Uff, ja. Er i dyp sorg her i dag! Slik en skuffelse (( 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Uff, ja. Er i dyp sorg her i dag! Slik en skuffelse (( Jeg føler virkelig med deg, løk. Det skal du vite. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg føler virkelig med deg, løk. Det skal du vite. Takk for det. Det hjelper med litt medfølelse. Var såvidt jeg orket å stå opp å gå på jobb i dag. *snufs* 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Takk for det. Det hjelper med litt medfølelse. Var såvidt jeg orket å stå opp å gå på jobb i dag. *snufs* Det forstår jeg. Men det burde nok ha blinket en varsellampe da han aldri ville ha Meredith med hjem til seg. Og alle telefonene han ignorerte må jo ha vært fra kona. Han trodde kanskje han rakk å skille seg før hun oppdaget at han var gift. For de kan nå vel ikke bo sammen fortsatt, han har jo ligget over hos Meredith i lengre tid? En annen ting jeg stusser på, er at de lar to turnusleger operere alene. Ethvert inngrep innebærer jo en viss risiko. Og så indiskret og slarvete de er om syfilisen. Ikke særlig profesjonelt. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Det forstår jeg. Men det burde nok ha blinket en varsellampe da han aldri ville ha Meredith med hjem til seg. Og alle telefonene han ignorerte må jo ha vært fra kona. Han trodde kanskje han rakk å skille seg før hun oppdaget at han var gift. For de kan nå vel ikke bo sammen fortsatt, han har jo ligget over hos Meredith i lengre tid? En annen ting jeg stusser på, er at de lar to turnusleger operere alene. Ethvert inngrep innebærer jo en viss risiko. Og så indiskret og slarvete de er om syfilisen. Ikke særlig profesjonelt. Nei, de kan ikke ha bodd sammen på en stund. Han kom jo flyttende for å begynne å jobbe der, da forlot han vel sikkert kona på det forrige stedet. skjønte nok at det var en kone eller noe med i bildet når han ikke svarte på anropene. Helt enig i at det er merkelig at to turnusleger opererer alene. Det er vel ikke vanlig? Selv i amerika? Nei, får bare vente på neste episode. Men de kunne godt ha fortsatt med å sende 2 episoder da. 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Nei, de kan ikke ha bodd sammen på en stund. Han kom jo flyttende for å begynne å jobbe der, da forlot han vel sikkert kona på det forrige stedet. skjønte nok at det var en kone eller noe med i bildet når han ikke svarte på anropene. Helt enig i at det er merkelig at to turnusleger opererer alene. Det er vel ikke vanlig? Selv i amerika? Nei, får bare vente på neste episode. Men de kunne godt ha fortsatt med å sende 2 episoder da. Han hadde nok maksimal uflaks, såpass slakk må jeg gi ham. For han hadde nok tenkt å fortelle om kona mens de spiste. "We`ve got to talk" pleier å bety noe alvorlig. Så jeg synes ikke du helt skal slå hånden av ham. Og husk at han ikke har fått anledning til å forsvare seg enda. For Merdiths skyld håper jeg alt ordner seg, men hun er nok nokså pertentlig. 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Nei, de kan ikke ha bodd sammen på en stund. Han kom jo flyttende for å begynne å jobbe der, da forlot han vel sikkert kona på det forrige stedet. skjønte nok at det var en kone eller noe med i bildet når han ikke svarte på anropene. Helt enig i at det er merkelig at to turnusleger opererer alene. Det er vel ikke vanlig? Selv i amerika? Nei, får bare vente på neste episode. Men de kunne godt ha fortsatt med å sende 2 episoder da. Special agent Jack Mallone i "Sporløst forsvunnet" truer med å forlate oss. Kjeringa har fått jobb i Chicago, og den dotten har bestemt seg for å bli med. Dette takler jeg ikke. Hallodama sa de er tilbake neste osdag, så vi får tro det beste, men dette ble litt too much. Han er jo favorittkjæresten. Be for meg, løk, be. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Special agent Jack Mallone i "Sporløst forsvunnet" truer med å forlate oss. Kjeringa har fått jobb i Chicago, og den dotten har bestemt seg for å bli med. Dette takler jeg ikke. Hallodama sa de er tilbake neste osdag, så vi får tro det beste, men dette ble litt too much. Han er jo favorittkjæresten. Be for meg, løk, be. Uff, føler virkelig med deg, virkelig. Jeg skal krysse alt jeg eier og har for at han ikke skal forlate deg. 0 Siter
Babette Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Uff, føler virkelig med deg, virkelig. Jeg skal krysse alt jeg eier og har for at han ikke skal forlate deg. Takk for det. Og det gjelder jo ikke bare meg. Jeg vet at hun unge, lyse kollegaen har et godt øye til ham. De har visstnok vært i bingen også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.