Gjest vil så gjerne prøve d Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Min samboer og jeg har vært i lag i snart 7 år og sexlivet er rimelig forutsigbart. Vi snakker ikke så mye om hva vi liker, dette er ikke "helt henne" sier hun. Nå har det seg slik at jeg er dødstent på å ha trekant med en fremmed mann, om ikke annet for bare en kveld. Når vi har oss så tenner jeg veldig på å se henne med en ekstra kukk, og pleier å stikke en dildo eller en finger i munnen hennes. Det tar da sjelden lang tid før hun når sitt klimaks. Jeg er heller ikke langt unna målpassering når dette skjer. Når jeg koser med meg selv, pleier jeg å fantaserer om trekant med henne og en ekstra mann. Jeg har hatt denne fantasien i svært lang tid(også i tidligere forhold), og har nå veldig lyst til å prøve det ut. Bør jeg fremme tanken for henne, eller la det forbli en fantasi? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Du kan sikkert snakke med henne om det. Men husk at det er stor forskjell på fantasi og virkelighet. 0 Siter
Gjest vil så gjerne prøve d Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Beklager at dette innlegget kom under åpent forum. Hadde til hensikt å plassere det under seksualitet, men med en liten tasteleif så havnet det her. Sorry.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Du kan jo fortelle henne at dette er noe du fantaserer om. Så får du se hvordan hun reagerer. Blir hun støtt og føler avsky, så bør nok dette forbli en fantasi. Blir hun tent og sier hun har lyst til det samme - så får dere gå på jakt etter et passende stykke mannfolk... 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Snakk med henne om det! Jeg ville satt stor pris på om min kjære hadde delt slike fantasier med meg, men han måtte selvfølgelig tålt å få et vennlig "nei" til svar. ) 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Bare spørsmålet hadde vært slutten på vårt forhold. 0 Siter
zenitra Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hm, du kjenner henne sikkert godt? Da ville jeg bare kjent an stemningen, og funnet det rette øyeblikk til å betrodd henne det. Fantasi er jo deilig da, men å realisere det kan kanskje ødelegge rimelig mye for dere etterpå. Uansett ville jeg tenkt godt gjennom det, og snakket MYE med din partner før dere iverksetter denne fantasien. Lykke til, la oss håpe dette tenner henne like mye som deg ) 0 Siter
Gjest e-roche Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Bare spørsmålet hadde vært slutten på vårt forhold. Vårt og! You bet. Kroken på døra hvis jeg fikk vite at mannen min drømte om en annen mann. 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg ville lagt det frem i en litt spøkefull tone, og sett an reaksjonen hennes. Noen jenter kan jo bli veldig "herregud, er du ikke fornøyd med meg?" blabla, hvis en mann åpner seg, så det er kanskje greiere å legge det frem sånn, enn å vise i første omgang hvor mye du tenner på det. 0 Siter
Babette Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Du kan jo nærme deg temaet forsiktig uten å spørre direkte. "Har du noen gang fantasert om å ha trekant"? kan være et passende inngangsspørsmål. Da vil du nok skjønne av hennes reaksjon om det er noen vits i å sirkle seg inn på det mer konkrete. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Vårt og! You bet. Kroken på døra hvis jeg fikk vite at mannen min drømte om en annen mann. *grøss* tanken hadde aldri sluppet meg. 0 Siter
Babette Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Bare spørsmålet hadde vært slutten på vårt forhold. Det var da veldig. 0 Siter
Babette Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 hvordan da? Bare spørsmålet hadde vært nok til å hive ham ut? 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Bare spørsmålet hadde vært nok til å hive ham ut? Jeg hadde ikke hivd han ut - jeg sier at vårt forhold hadde vært over,- og det er dessuten uaktuelt - han kjenner meg så godt at et slikt spørsmål ville han aldri stilt meg 0 Siter
Babette Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg hadde ikke hivd han ut - jeg sier at vårt forhold hadde vært over,- og det er dessuten uaktuelt - han kjenner meg så godt at et slikt spørsmål ville han aldri stilt meg Hive ut er bare en talemåte. I mitt hode betyr det det samme som at forholdet ville vært over. Og det er det jeg har problemer med å tro. Skal det virkelig så lite til? 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hive ut er bare en talemåte. I mitt hode betyr det det samme som at forholdet ville vært over. Og det er det jeg har problemer med å tro. Skal det virkelig så lite til? Ja, for meg så er ikke det LITE....men mulig jeg er helt alene om det her på DOL - hehe 0 Siter
Babette Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ja, for meg så er ikke det LITE....men mulig jeg er helt alene om det her på DOL - hehe Greit nok at du ikke kunne tenke deg trekant, det blir noe helt annet. Men at man kan velte forholdet ved bare å stille et spørsmål høres veldig rart ut. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Greit nok at du ikke kunne tenke deg trekant, det blir noe helt annet. Men at man kan velte forholdet ved bare å stille et spørsmål høres veldig rart ut. Det betyr for meg at han kunne tenke seg å dele meg (og seg) med en mann - jeg hadde spydd. 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg hadde ikke hivd han ut - jeg sier at vårt forhold hadde vært over,- og det er dessuten uaktuelt - han kjenner meg så godt at et slikt spørsmål ville han aldri stilt meg Så det ville altså vært bedre om han hadde ønsket seg dette, så lenge han ikke _sier_ noe om det? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.