Gå til innhold

Lysten på trekant

Gjest vil så gjerne prøve d

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det betyr for meg at han kunne tenke seg å dele meg (og seg) med en mann - jeg hadde spydd.

Trådstarter skriver vel bare at han ville ha tent på å se kona ligge med en annen mann?? Står ikke noe der om at han selv skulle ha slike preferanser?

Sitat: "Når vi har oss så tenner jeg veldig på å se henne med en ekstra kukk, og pleier å stikke en dildo eller en finger i munnen hennes."

Hva ville du synes var det verste evt beste din mann kunne foreslå ut fra følgende alternativer:

1. Jeg tenner litt på tanken om å se deg i senga med en ukjent mann.

eller

2. Jeg tenner litt på tanken om å ha trekant som inkluderer søstra di.

;-)

Hadde min mann sagt nr 2 hadde forholdet fått et kraftg skudd for baugen, kanskje også nådeskuddet! Men forslag nr 1 er såpass "generelt" at jeg ikke hadde kasta han ut bare på grunn av et slikt utsagn.

Såpass takhøyde bør man ha i et forhold, og såpass åpen bør man være for "intime betroelser" av ens seksuelle fantasier.

Om man ønsker å _gjøre_ noe med slike fantasier er et helt annet spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter skriver vel bare at han ville ha tent på å se kona ligge med en annen mann?? Står ikke noe der om at han selv skulle ha slike preferanser?

Sitat: "Når vi har oss så tenner jeg veldig på å se henne med en ekstra kukk, og pleier å stikke en dildo eller en finger i munnen hennes."

Hva ville du synes var det verste evt beste din mann kunne foreslå ut fra følgende alternativer:

eller

;-)

Hadde min mann sagt nr 2 hadde forholdet fått et kraftg skudd for baugen, kanskje også nådeskuddet! Men forslag nr 1 er såpass "generelt" at jeg ikke hadde kasta han ut bare på grunn av et slikt utsagn.

Såpass takhøyde bør man ha i et forhold, og såpass åpen bør man være for "intime betroelser" av ens seksuelle fantasier.

Jeg hadde spydd uansett -og det vet han :) jeg vil absolutt ikke at han skal tåle å se meg med en annen.

Skrevet

Så det ville altså vært bedre om han hadde ønsket seg dette, så lenge han ikke _sier_ noe om det? ;-)

Ja, ha kan jeg gjøre med det? Kan hende han syns maten jeg lager smaker dritt også han - men etter 12 år bør han holde klokelig kjeft -hehe

Skrevet

eller

;-)

MEN

fantasier om hva han kunne tenke seg å gjøre med MEG, kan han gjerne komme med - selv de rareste ting! :)

Skrevet

eller

;-)

Jeg er svært enig. Tanker må være tollfrie. Det er ikke alle tanker i hodet på partneren man liker.

Skrevet

Jeg er svært enig. Tanker må være tollfrie. Det er ikke alle tanker i hodet på partneren man liker.

Enig, men da kan det også være litt lurt av og til å ikke fortelle partneren om alle mulige tanker....;-)

Det hadde f eks ikke vært særlig festlig om partneren betrodde at han hadde fantasert om sex med en kollega!!

Det som ikke er festlig er jo at han i det hele tatt _har tenkt_ dette, men så lenge man ikke vet om en sik fantasi kan man jo leve i lykkelig uvitenhet! :-)

Skrevet

Enig, men da kan det også være litt lurt av og til å ikke fortelle partneren om alle mulige tanker....;-)

Det hadde f eks ikke vært særlig festlig om partneren betrodde at han hadde fantasert om sex med en kollega!!

Det som ikke er festlig er jo at han i det hele tatt _har tenkt_ dette, men så lenge man ikke vet om en sik fantasi kan man jo leve i lykkelig uvitenhet! :-)

Det er sant, men jeg hadde tålt en slik betroelse også. Synes det er spennende å utveksle all slags tanker over en rødvin.

Skrevet

Nemlig

Skrevet

Det er sant, men jeg hadde tålt en slik betroelse også. Synes det er spennende å utveksle all slags tanker over en rødvin.

Ja, jeg hadde også "tålt" en slik betroelse i betydningen "ikke villet skille meg av den grunn", men jeg hadde ikke likt å tenke på at han jobbet f eks med en ung, snerten dame han fantaserte om å ha sex med!! :-D

Med det samme jeg har ordet så vil jeg benytte anledningen til å si at jeg synes altfor mange altfor ofte sier helt kategorisk at de ikke ville "tålt" ditt og datt fra partneren, altså at forholdet ikke ville ha overlevd handlingen/betroelsen.

Jeg håper at for de fleste representerer dette kun en talemåte, fordi de anser det som særdeles usannsynlig at han skulle gjøre/tenke noe slikt, og dermed blir det "ufarlig" å spå forholdets undergang.

Skrevet

Ja, jeg hadde også "tålt" en slik betroelse i betydningen "ikke villet skille meg av den grunn", men jeg hadde ikke likt å tenke på at han jobbet f eks med en ung, snerten dame han fantaserte om å ha sex med!! :-D

Med det samme jeg har ordet så vil jeg benytte anledningen til å si at jeg synes altfor mange altfor ofte sier helt kategorisk at de ikke ville "tålt" ditt og datt fra partneren, altså at forholdet ikke ville ha overlevd handlingen/betroelsen.

Jeg håper at for de fleste representerer dette kun en talemåte, fordi de anser det som særdeles usannsynlig at han skulle gjøre/tenke noe slikt, og dermed blir det "ufarlig" å spå forholdets undergang.

Jeg tror det er helt naturlig å fantasere om å ha sex med både den ene og den andre. Gjør vi ikke alle det?

At man ikke trenger å fortelle om disse tankene, er jeg helt enig i, men skulle det skje, er det et tegn på trygghet og takhøyde i forholdet. Det er neppe et tegn på at han er forelsket eller interesert eller har planer om å slå til på julebordet.

Hehe. En gang var jeg i møte med en som hadde en veldig dyrisk utstråling, og jeg kunne ikke unngå å tenke seng.

En uke senere fikk jeg en nokså tvetydig E-post fra samme fyr. Han leste rett og slett i blikket mitt hva jeg tenkte. Jeg ble dritflau. Etter det har jeg lært å beherske øynene mine litt.

Skrevet

Det har du rett i - når vi sier sånt - så ser vi samtidig for oss en anne mann enn vår kjære egen - for han er ikke kapabel til å gjøre sånt :) _ man tenker da på alle vemmelige ekser oppigjennom - hehe

Skrevet

Jeg tror det er helt naturlig å fantasere om å ha sex med både den ene og den andre. Gjør vi ikke alle det?

At man ikke trenger å fortelle om disse tankene, er jeg helt enig i, men skulle det skje, er det et tegn på trygghet og takhøyde i forholdet. Det er neppe et tegn på at han er forelsket eller interesert eller har planer om å slå til på julebordet.

Hehe. En gang var jeg i møte med en som hadde en veldig dyrisk utstråling, og jeg kunne ikke unngå å tenke seng.

En uke senere fikk jeg en nokså tvetydig E-post fra samme fyr. Han leste rett og slett i blikket mitt hva jeg tenkte. Jeg ble dritflau. Etter det har jeg lært å beherske øynene mine litt.

Det er noe helt annet å fortelle noe som er pikant - enn å spørre om partneren vil være med på noe som for meg er likestilt med utroskap :)

Skrevet

Hvis dere har vært sammen i 7 år, så kjenner dere vel hverandre såpass godt at det bør være tillatt å lufte fantasier og ønsker man har.

Men du må selvsagt tåle å få et "nei" til svar, og da slutter du selvsagt også å mase.

Skrevet

*Humrer* Selvfølgelig ser jeg av og til menn jeg lurer på hvordan er i sengen, men det betyr jo ikke at jeg er villig til å gå bak ryggen på kjæresten min av den grunn.

Gjest vil så gjerne prøve d
Skrevet

Du kan jo fortelle henne at dette er noe du fantaserer om. Så får du se hvordan hun reagerer. Blir hun støtt og føler avsky, så bør nok dette forbli en fantasi. Blir hun tent og sier hun har lyst til det samme - så får dere gå på jakt etter et passende stykke mannfolk...

Takk for mange fine svar.

For ordens skyld vil jeg presisere at jeg IKKE ønsker å ha sex med noen kjente eller med en kvinne ekstra. Jeg tenner på tanken om å ha henne sammen med en ukjent mann, that's it!

Får se om jeg tørr å spørre en gang....

Skrevet

Det har du rett i - når vi sier sånt - så ser vi samtidig for oss en anne mann enn vår kjære egen - for han er ikke kapabel til å gjøre sånt :) _ man tenker da på alle vemmelige ekser oppigjennom - hehe

Men poenget er at man aldri kan VITE! Nå snakker jeg ikke om temaet i hovedinnlegget, men mer generelt. Man skal aldri si aldri.

Jeg kan f eks ikke forestille meg at jeg noen gang skulle kunne begå utroskap, men hvor mange har ikke tenkt akkurat det samme - enten om seg selv eller om partneren - og likevel har gått hen og gjort det på ett eller annet tidspunkt i livet??

Poenget mitt er at jeg synes det er trist at man kategorisk sier at forholdet tar slutt dersom man oppdager en ny og uheldig side, enten det er tanke eller handling, hos sin kjære.

Forhåpentligvis vil mange av dere "kategorikere" likevel velge forholdet selv om det med tiden dukker opp noe som dere tidligere i livet hadde trodd skulle være uforenlig med fortsatt samliv! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...