Dory Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 *Nå har kommunen sendt forespørsel om felling av ulvene.* Jeg syns da at hvis dette var ulver så viset dem klart og tydelig, det jag alltid har trodd: at ulv er ufarlig for mennesker hvis de ikke føler seg truet. Til og med når de følte lukten av mat avstod de fra å angripe. LA ULVEN LEVE !! Enig...! 0 Siter
keinstein Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Kanskje ulvene ville fortelle at de ikke vil mennesker noe vondt? De gjorde jo dem ikke noe. Kanskje de bare passet på dem? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 *Jeg har set en stor hund som var revet i to av ulv. * Jeg har sett en hund revet i filler av en annen hund. Jeg har også sett et menneske fullstendig vansiret i hodet og ene armen av en hund, men ikke ønsker jeg død til alle hunder for det... USA er full av svartbjørn, men det er merkelig sjelden de gjør mennesker noe. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Oki:) ja slo meg litt det også, fordi det er jo ikke vanlig at Ulver går så tett innpå mennesker. Men uansett så ligner jo polarhunder masse på Ulver og iallefall i Mørket, da kan fantasien spille deg et puss... Og siden dette var et hytteområde, så er det jo sannsynlig at der var noen andre også som var på hyttetur og som slapp ut bikkjene for kveldens lufting:) Takk for linken:) Hvis du er vant til polarhunder, så ser du forskjell hvis du ser omrisset tydelig nok. Ulver har en annerledes rygg og holdning enn hunder. "........................................." 0 Siter
Mistera Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hvis du er vant til polarhunder, så ser du forskjell hvis du ser omrisset tydelig nok. Ulver har en annerledes rygg og holdning enn hunder. "........................................." Jeg har ingen problem med å se forskjellen... Men om de to jentene som møtte på "ulvene" har det, det er noe annet. Itillegg var det mørkt, så de kan igrunnen ikke vite hva det var de traff på 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg har ingen problem med å se forskjellen... Men om de to jentene som møtte på "ulvene" har det, det er noe annet. Itillegg var det mørkt, så de kan igrunnen ikke vite hva det var de traff på Neida, jeg mente ikke at man alltid ville se forskjell. Man må jo ha et ordentlig overblikk. "........................................" 0 Siter
Mistera Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Neida, jeg mente ikke at man alltid ville se forskjell. Man må jo ha et ordentlig overblikk. "........................................" Har sett hybrider av ulv da:) Den var fantastisk nydelig og noe av det flotteste jeg noen gang har sett... Var en Tysk turist som hadde den, jeg måtte bare spørr om det var polarhund og han forklarte at det var en hybrid:) Akkurat da hadde jeg lyst til å ta "hunden" å løpe:) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Har sett hybrider av ulv da:) Den var fantastisk nydelig og noe av det flotteste jeg noen gang har sett... Var en Tysk turist som hadde den, jeg måtte bare spørr om det var polarhund og han forklarte at det var en hybrid:) Akkurat da hadde jeg lyst til å ta "hunden" å løpe:) Ulvehybrider er veldig interessante, ja. Men det er for proffe hundefolk. Man må leve med hunden hele dens liv, med viten om at man aldri kan være 100% trygg på den på samme måte som en ren hund. Absolutt kun for de veldig engasjerte og interesserte. ".........................................." 0 Siter
Mistera Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ulvehybrider er veldig interessante, ja. Men det er for proffe hundefolk. Man må leve med hunden hele dens liv, med viten om at man aldri kan være 100% trygg på den på samme måte som en ren hund. Absolutt kun for de veldig engasjerte og interesserte. ".........................................." Ja det er sant:) men et så vakkert dyr som den hybriden var, har jeg aldri sett før. Jeg får heller nøye meg med at den gangen jeg kjøper meg hus, så er det Irsk Ulvehund som kommer til å stå forran inngangsdøra mi:) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ja det er sant:) men et så vakkert dyr som den hybriden var, har jeg aldri sett før. Jeg får heller nøye meg med at den gangen jeg kjøper meg hus, så er det Irsk Ulvehund som kommer til å stå forran inngangsdøra mi:) La nå ikke hunden stå i bånd utenfor inngangsdøren, da :-) "......................................." 0 Siter
Mistera Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 La nå ikke hunden stå i bånd utenfor inngangsdøren, da :-) "......................................." Nei jeg mener så klart i hagen;) Jeg har ingen planer om å la den gå i løpebånd ute:) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Nei jeg mener så klart i hagen;) Jeg har ingen planer om å la den gå i løpebånd ute:) Det er grunnen til at jeg aldri skal ha hund mer. Jeg har ikke interesse nok til å holde på med den hele tiden, og den vil dermed ikke får det den trenger av trim, stimulans etc. "........................................." 0 Siter
Mistera Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det er grunnen til at jeg aldri skal ha hund mer. Jeg har ikke interesse nok til å holde på med den hele tiden, og den vil dermed ikke får det den trenger av trim, stimulans etc. "........................................." Det er det med meg, jeg kan holde på i timesvis hverdag:) hele tiden. Jeg mister ikke interessen i det hele tatt:) Mamma var veldig redd for dette første gang vi skaffet oss hund, men fant fort ut at dette klarte jeg utmerket godt alene. Hun så nesten aldri til meg eller hunden, vi var ute støtt i regn som i snø, like ville begge to:) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det er det med meg, jeg kan holde på i timesvis hverdag:) hele tiden. Jeg mister ikke interessen i det hele tatt:) Mamma var veldig redd for dette første gang vi skaffet oss hund, men fant fort ut at dette klarte jeg utmerket godt alene. Hun så nesten aldri til meg eller hunden, vi var ute støtt i regn som i snø, like ville begge to:) Du er åpenbart hundemenneske da, ja :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Kanskje de bare passet på dem? Kanskje,kraftdyret mitt er ulv,og ulven "min" psser på meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.