Gå til innhold

stikking i hjerte (hjertestopp)

Anbefalte innlegg

hei. jeg er en gutt på 17 som har hatt stikking i hjerte og det stopper alltid når det stikker stopper i alt fra 2 minutter opp til 5++ å jeg må gjeispe etter luft ver gang, hatt det sånn i ett år minimum. kan også ver veldig gla og fornøyd å plutselig snur humøret å jeg blir deppa å lei. føler meg veldig mye trøtt også. og jeg vil ikke kalle det noe brystsmerter for det er bare hjerte det stikker åsså streike det. trener ikke noe igrunnen ikke i den beste formen for å si det sånn røyker har gjort det siden 4 klasse. drikker en del så å si hver helg viss det kan hjelpe noe.

Med Venlig Hilsen. Meg

Takk på forhånd for svaret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241057-stikking-i-hjerte-hjertestopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...