Gjest gir noe annet en annen gang Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg har en god venninne som kan finne på å gi en gave i retur om den ikke faller HELT i smak. Jeg ga henne f.eks. en cd med en artist jeg vet hun liker, men da sa hun at cd'en inneholdt et par sanger hun hadde fra før av og i tillegg var cd'en for gammel..... Den var altså fra artistens tidligste innspillinger. Jeg blir litt skuffet av slike ting. Jeg ga også en bok siden hun er glad i å lese, men den var visst for tykk. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hva med å slutte å gi gaver, da? Ta en tur på cafe, eller på kino i stedet 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Høres ut som et kvinnfolk uten snev av sosiale antenner. Hun er også et musikalsk misfoster hvis hun dropper å høre på eldre utgivelser til artister hun liker. Dump henne! 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg tror jeg hadde satset på penger eller et gavekort i en butikk jeg vet hun pleier å handle... 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Høres ut som et kvinnfolk uten snev av sosiale antenner. Hun er også et musikalsk misfoster hvis hun dropper å høre på eldre utgivelser til artister hun liker. Dump henne! Det er også et meget godt alternativ! 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Høres ut som en tvilling. oi, jeg skvatt nesten litt jeg! ;-) Jeg har en søster som har litt tilsvarende tendenser - hun gir riktignok ikke gavene tilbake, men her byttes gavene over en lav sko - OG HUN ER TVILLING! *he he* Hvor har du hørt at dette skal være typisk for dette stjernetegnet, da? *S* 0 Siter
Osiris Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Typisk menneske som man heller gir penger eller gavekort. Gjør det neste gang og forklar at du blir lei deg over begrunnelsen for at hun gir tilbake gavene, og at du heller vil hun skal få plukke ut noe hun selv liker og vil ha. 0 Siter
cecily Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Da tror jeg at jeg hadde skippet hele gaven til henne. 0 Siter
Gjest stjernetegn Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 oi, jeg skvatt nesten litt jeg! ;-) Jeg har en søster som har litt tilsvarende tendenser - hun gir riktignok ikke gavene tilbake, men her byttes gavene over en lav sko - OG HUN ER TVILLING! *he he* Hvor har du hørt at dette skal være typisk for dette stjernetegnet, da? *S* De tvillingene jeg kjenner er sånn, ser du. De gir vel ikke gavene tilbake, men viser det og sier rett ut om de ikke liker gaven. 0 Siter
Gjest gir noe annet en annen gang Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 De tvillingene jeg kjenner er sånn, ser du. De gir vel ikke gavene tilbake, men viser det og sier rett ut om de ikke liker gaven. Hvilken måned er det? 0 Siter
Gjest stjernetegn Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hvilken måned er det? det meste av juni. og slutten av mai 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg FATTER ikke sånt jeg - om jeg får en gave som ikke faller i smak - så beholder jeg den - uansett, for jeg har alt jeg trenger og jeg trenger i alle fall ikke såre giveren på noen måte. Jeg har inntrykk av at enkelte satser på å få ting de ellers hadde kjøpt seg selv - og derfor må gaven være AKKURAT slik eller sånn. Vemmelig. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 det meste av juni. og slutten av mai eksen 0 Siter
petter smart Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 De tvillingene jeg kjenner er sånn, ser du. De gir vel ikke gavene tilbake, men viser det og sier rett ut om de ikke liker gaven. Pøh. Er selv tvilling og takker pent til alle gaver. Så stuer jeg dem heller vekk øverst på en hylle etterpå. 0 Siter
Gjest stjernetegn Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Pøh. Er selv tvilling og takker pent til alle gaver. Så stuer jeg dem heller vekk øverst på en hylle etterpå. Fint å høre at ikke alle tvillinger har denne dårlige egenskapen! 0 Siter
Mistera Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Her hadde jeg uten TVIL rett og slett ikke gitt flere gaver! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 det meste av juni. og slutten av mai Har aldri falt meg inn å sjekke hvilke stjernetegn barna mine er født i.... 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 De tvillingene jeg kjenner er sånn, ser du. De gir vel ikke gavene tilbake, men viser det og sier rett ut om de ikke liker gaven. He he... Jeg kjenner andre tvillinger som ikke gjør dette - ihvertfall ikke overfor meg! ;-) Kanksje søsteren gjør det overfor meg fordi hun "tør"?? Hun sier aldri rett ut at den ikke var fin eller at det ikke var noe hun likte, men hun forteller senere at hun har byttet det inn i noe annet. Jeg har litt blandede følelser til akkurat dette - På den ene siden synes jeg at det er fint at folk får noe de liker eller liker bedre, men på den annen side blir jeg av og til litt fornærmet over at det ikke går an å bruke noe som ikke er 100% optimalt...... Legger man bare litt av godvilja til, så kan man kanskje like noe som man ikke hadde satt på "Ønskelista" med stor Ø på forhånd?! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Typisk menneske som man heller gir penger eller gavekort. Gjør det neste gang og forklar at du blir lei deg over begrunnelsen for at hun gir tilbake gavene, og at du heller vil hun skal få plukke ut noe hun selv liker og vil ha. ....eller legge til at når hun først skal gi tilbake gavene, så er det bedre at hun gir tilbake pengene enn den andre tingen!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.