Gemini Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 De tvillingene jeg kjenner er sånn, ser du. De gir vel ikke gavene tilbake, men viser det og sier rett ut om de ikke liker gaven. Jeg er tvilling, og har aldri oppført meg på en sånn måte... 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Er det mulig? "................................" 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hun venninna di høres ut til å være et skikkelig sjarmtroll. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 De tvillingene jeg kjenner er sånn, ser du. De gir vel ikke gavene tilbake, men viser det og sier rett ut om de ikke liker gaven. Da kjenner du ikke meg! Jeg er da også veldig lett å glede og blir stort sett veldig glad om jeg får gave, samme hva det er. ) 0 Siter
Gjest stjernetegn Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 He he... Jeg kjenner andre tvillinger som ikke gjør dette - ihvertfall ikke overfor meg! ;-) Kanksje søsteren gjør det overfor meg fordi hun "tør"?? Hun sier aldri rett ut at den ikke var fin eller at det ikke var noe hun likte, men hun forteller senere at hun har byttet det inn i noe annet. Jeg har litt blandede følelser til akkurat dette - På den ene siden synes jeg at det er fint at folk får noe de liker eller liker bedre, men på den annen side blir jeg av og til litt fornærmet over at det ikke går an å bruke noe som ikke er 100% optimalt...... Legger man bare litt av godvilja til, så kan man kanskje like noe som man ikke hadde satt på "Ønskelista" med stor Ø på forhånd?! ;-) Men jeg kjenner to tvillinger som er sånn. Vet ikke om andre jeg kjenner som er tvillinger. Så derfor bare falt det meg inn at det hørtes ut som tvilling-greie. 0 Siter
morsan Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Men jeg kjenner to tvillinger som er sånn. Vet ikke om andre jeg kjenner som er tvillinger. Så derfor bare falt det meg inn at det hørtes ut som tvilling-greie. he he... ikke verdens største grunnlag, med andre ord! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.