Gå til innhold

Astrologi -stjernetegn

Anbefalte innlegg

Gjest stjerner og sånt
Skrevet

Hvor mange av dere tror dette har noe for seg? At det å være i et spesielt stjernetegn skal gi en spesielle egenskaper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke blindt på det. Men tror mange er påvirket av sitt stjernetegn, fordi jeg har sett så mange likheter blant de født under samme tegn. Og også når jeg leser om mitt tegn, og tegnet til typen, og venner, så passer så mye. Og det er ikke ting som "passer til alle", for jeg vet mange bruker det som motargument. Men jeg tror ikke at jeg kan kjenne en person bare av å vite stjernetegn. Alle er individuelle. Dessuten sies det at ascendanten er meget viktig, men jeg merker selv ikke mye tvilling i meg selv, selv om jeg har ascendanten der.

Også når jeg leser om forhold, hvordan jeg passer sammen med de jeg har vært sammen med, så stemmer det veldig godt.

Iallefall liker jeg bøkene til Linda Goodman ganske godt.

(nei, jeg tror ikke på horoskoper i aviser og ukeblader etc)

Skrevet

En god del mer usannsynlig en UFO-kidnappinger, Bigfoot og Loch Ness monsteret slik jeg ser på det ihvertfall.

Gjest stjerner og sånt
Skrevet

Tror ikke blindt på det. Men tror mange er påvirket av sitt stjernetegn, fordi jeg har sett så mange likheter blant de født under samme tegn. Og også når jeg leser om mitt tegn, og tegnet til typen, og venner, så passer så mye. Og det er ikke ting som "passer til alle", for jeg vet mange bruker det som motargument. Men jeg tror ikke at jeg kan kjenne en person bare av å vite stjernetegn. Alle er individuelle. Dessuten sies det at ascendanten er meget viktig, men jeg merker selv ikke mye tvilling i meg selv, selv om jeg har ascendanten der.

Også når jeg leser om forhold, hvordan jeg passer sammen med de jeg har vært sammen med, så stemmer det veldig godt.

Iallefall liker jeg bøkene til Linda Goodman ganske godt.

(nei, jeg tror ikke på horoskoper i aviser og ukeblader etc)

Men når det ramses opp X anntall egenskaper som noen liksom skal ha så er det klart at man kjenner igjen noe, og så tror man det er en sammeheng der.

NOE vil jo alltid stemme.

Jeg tror det er fullstendig bullshit bare for å ha det sagt.

Gjest stjerner og sånt
Skrevet

En god del mer usannsynlig en UFO-kidnappinger, Bigfoot og Loch Ness monsteret slik jeg ser på det ihvertfall.

Da er vi enige:)

Skrevet

Og at månen påvirker f eks tidevannet på jorden er selvfølgelig bare tull.

Skrevet

Og at månen påvirker f eks tidevannet på jorden er selvfølgelig bare tull.

Tyngdekraft er noe ganske annet enn kosmisk påvirkning fra stjerner som er millioner av lysår unna ;-)

Og noen av disse er trolig pr. dags dato gått over i nye livsfaser og, som kjemper, dverger eller sorte hull.

Gjest stjerner og sånt
Skrevet

Har tro på det :)

Hvorfor og hvordan kan du ha det? Er du religiøs også?

Gjest Mirandolina
Skrevet

Hvorfor og hvordan kan du ha det? Er du religiøs også?

Kan ikke svare på det,det blir for omfattende..

Relgiøs er jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...