Gå til innhold

Faen at jeg ikke fikk høre om det her før nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7,5 timers sammenhengende runking?

Ouch, sier nå jeg...

Gjest Baderen
Skrevet

Jeg ville ikke ha deltatt, men jeg kunne tenkt meg å se på!

Men å runke i 7,5 time, med flest mulig orgasmer? du er ikke redd du ville blitt helt uttørket da?

Skrevet

Men å runke i 7,5 time, med flest mulig orgasmer? du er ikke redd du ville blitt helt uttørket da?

Som i all annen sport, så er det vesentlig å helle i seg mest mulig veske når man holder på...:-)

Skrevet

Sett på? Høres fryktelig kjedelig ut.

"........................................."

Gjest Baderen
Skrevet

Som i all annen sport, så er det vesentlig å helle i seg mest mulig veske når man holder på...:-)

Det stod ikke noe om væskeinntak. men «alle hjelpemidler de trenger» innbefattet nok drikke også. Får bare håpe at deltagerne var forutseende nok til å ha det med seg.

Gjest Baderen
Skrevet

Sett på? Høres fryktelig kjedelig ut.

"........................................."

Jeg ville nok gått lei før tiden var ute ;-)

Men synet av 150 personer som onanerer på harde livet, hadde jeg likt, ja.

Gjest Persille
Skrevet

"og det var strengt forbudt å fake orgasme."

Ja, det er jo gutter eksperter på å oppdage - så det hadde de nok funnet ut...

Men skulle vært morsomt og vært der ;)

ostepop1365380989
Skrevet

Jeg tenkte også på nettopp dette... Hvordan undersøker de om jentene som var der faker?

Gjest Persille
Skrevet

Jeg tenkte også på nettopp dette... Hvordan undersøker de om jentene som var der faker?

Pulsmåler kanskje?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan det her funker i praksis. Kanskje det er som på bingo. Når man endelig vinner strekker man hånda i været og skriker ut, en eller annen kontrollør konstaterer griseriet, og setter kryss i almanakken.

Med jenter er det verre, ja.

Kanskje det kun er sprutorgasmer som duger?

Skrevet

"Dersom årets arrangementet ble en suksess, sa Marie Stopes at det kunne bli flyttet til et annet sted i Europa neste år. Om de vurderer Norge, er foreløpig uvisst. "

Ja, dette hadde du nok klart. Da er det bare å sette i gang og trene, og så jobber du samtidig aktivt med Marie Stopes for at det nettopp blir Norge som blir arrangørland neste år.

(Ellers så er det jo bare å planlegge den årlige enmannsferien din dit det skal skje neste år.)

Da skal vi komme og heie på deg!

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Dersom årets arrangementet ble en suksess, sa Marie Stopes at det kunne bli flyttet til et annet sted i Europa neste år. Om de vurderer Norge, er foreløpig uvisst. "

Ja, dette hadde du nok klart. Da er det bare å sette i gang og trene, og så jobber du samtidig aktivt med Marie Stopes for at det nettopp blir Norge som blir arrangørland neste år.

(Ellers så er det jo bare å planlegge den årlige enmannsferien din dit det skal skje neste år.)

Da skal vi komme og heie på deg!

:)

Som idrettsutøvere flest funker også jeg best med en skikkelig crowd, og med dere bak meg vil jeg ganske sikkert sikre verdensmesterskapet på hjemmebane. :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan det her funker i praksis. Kanskje det er som på bingo. Når man endelig vinner strekker man hånda i været og skriker ut, en eller annen kontrollør konstaterer griseriet, og setter kryss i almanakken.

Med jenter er det verre, ja.

Kanskje det kun er sprutorgasmer som duger?

*ler*

I så fall har vi jo et problem, ettersom det ikke er spesielt vanlig.

Jeg synes forøvrig at det var en dårlig regel at man ikke fikk ta på hverandre, man ville jo oppnådd flere orgasmer om man fikk hjelpe hverandre litt vil jeg tro? Og poenget var jo mange slik at det ble mye penger?

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ler*

I så fall har vi jo et problem, ettersom det ikke er spesielt vanlig.

Jeg synes forøvrig at det var en dårlig regel at man ikke fikk ta på hverandre, man ville jo oppnådd flere orgasmer om man fikk hjelpe hverandre litt vil jeg tro? Og poenget var jo mange slik at det ble mye penger?

Ja, en utrolig dårlig deal. Som du sier hadde det blitt langt flere orgasmer - og dermed mer penger - hvis de hadde gjort om hele festivitasen til et gedigent gangbangscenario. :)

Gjest Persille
Skrevet

Ja, en utrolig dårlig deal. Som du sier hadde det blitt langt flere orgasmer - og dermed mer penger - hvis de hadde gjort om hele festivitasen til et gedigent gangbangscenario. :)

Kanskje en forretningsidé til neste sommer?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje en forretningsidé til neste sommer?

Hvis du starter den blir jeg med!

Gjest Persille
Skrevet

Hvis du starter den blir jeg med!

Skal vi se, av alle å slenge ut en sånn kommentar til, så er vel jeg den mest troende til å gjøre det?

Jeg starter jo stadig litt store prosjekter med litt mange ting å forholde seg til osv....

Vi trenger et sted da, først og fremst... Forslag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...