ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Skal vi se, av alle å slenge ut en sånn kommentar til, så er vel jeg den mest troende til å gjøre det? Jeg starter jo stadig litt store prosjekter med litt mange ting å forholde seg til osv.... Vi trenger et sted da, først og fremst... Forslag? Vi får leie et lokale. Et erotisk et med store senger og diverse torturkamre. Det er jo så inn i dag. Dette ordner du, Persille. Har jo forstått det sånn at du er den som ordner både det ene og det andre! Men nå må jeg legge meg. Sov godt, sdd, si! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Vi får leie et lokale. Et erotisk et med store senger og diverse torturkamre. Det er jo så inn i dag. Dette ordner du, Persille. Har jo forstått det sånn at du er den som ordner både det ene og det andre! Men nå må jeg legge meg. Sov godt, sdd, si! Sov godt SDD, og drøm om vår gryende businessplan for neste sommer (men hendene over dynen...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.