Gå til innhold

Skal jeg gå fra samboeren min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem? jeg mener ikke det samme som deg, thats it...

Jeg spør, av ren nyskjerrighet. Det at du ikke vil svare, samsvarer med mitt inntrykk av deg som ganske umoden, og dermed forhåpentligvis ikke så gammel.

"..........................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

38

• meg__123!

17

• Snorkfrøken

9

• Glimtipper

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg spør, av ren nyskjerrighet. Det at du ikke vil svare, samsvarer med mitt inntrykk av deg som ganske umoden, og dermed forhåpentligvis ikke så gammel.

hvem skriver du til svarte jeg...

Skrevet

hvem skriver du til svarte jeg...

Jeg spurte - du svarte ikke. (Jeg har litt problemer med å forstå hva du mener når du ikke bruker komma i setningene dine.)

"........................................."

Skrevet

Jeg spurte - du svarte ikke. (Jeg har litt problemer med å forstå hva du mener når du ikke bruker komma i setningene dine.)

"........................................."

jeg spurte om hvem du skreiv til! jeg er 20 om det er meg du spurte... !

Skrevet

Jeg blir nyskjerrig her. Hvor gammel er du?

"......................................."

Nå må du slutte å skrive "nyskjerrig". Det heter "nysgjerrig". Skriv det ti ganger ;)

Skrevet

Det kommer jo mye an på om man vokser sammen eller fra hverandre, det.

Det er klart, det er ikke det samme som at folk ikke forandrer seg fra de er 16 til de er 30 :o)

Skrevet

Nå må du slutte å skrive "nyskjerrig". Det heter "nysgjerrig". Skriv det ti ganger ;)

Nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nys...j..g...k...jævl...kjærring! NYSKJERRIG!

Skrevet

Nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nys...j..g...k...jævl...kjærring! NYSKJERRIG!

*ler*

Mrs. Wallace
Skrevet

"Åtte år i et forhold er med andre ord slett ikke "ingenting" og langt fra "bortkastet". Husk det. ;o)"

Men å fortsette i et dødt forhold av en grunn som det, _det_ er å kaste bort x antall år.

Det er jeg selvfølgelig helt enig i.

Skrevet

*ler*

man forandrer seg fra man er 16 til man er 25, men man kan også forandre seg når man er 35....

Skrevet

Jeg er faktisk litt overrasket over at du ikke skjønner at en forelskelse i 16-års alderen SKAL gå over.

Det er svært få som finner sin livsledsager da man er 16 år.

Unnskyld meg, men mamma fant pappa da hun var 15. Og de har vært gift i 22 år nå. Så det går da an det også!

(Selv om det kanskje er MEGET sjeldent nå i dag..)

Skrevet

man forandrer seg fra man er 16 til man er 25, men man kan også forandre seg når man er 35....

Hvorfor sier du det til meg?

Skrevet

Hvorfor sier du det til meg?

jeg? hakke sagt noe til deg jeg..

Skrevet

jeg? hakke sagt noe til deg jeg..

Ehm, jo... Det har du...

Kanskje du ikke helt skjønner hvordan dette forumet fungerer?

Skrevet

Ehm, jo... Det har du...

Kanskje du ikke helt skjønner hvordan dette forumet fungerer?

har ikke skrivd noe til deg i det hele tatt jeg.. veit da vel hvem jeg skriver til... har ikke hatt noen samtale med deg noengang...

Skrevet

har ikke skrivd noe til deg i det hele tatt jeg.. veit da vel hvem jeg skriver til... har ikke hatt noen samtale med deg noengang...

"man forandrer seg fra man er

16 til man er 25, men man kan også forandre seg når man er 35...." skrev du til meg klokka 23:19 i kveld.

Mrs. Wallace
Skrevet

Når du legger svaret ditt under Glimtipper sitt, svarer du henne. Og det gjorde du her.

Skrevet

"man forandrer seg fra man er

16 til man er 25, men man kan også forandre seg når man er 35...." skrev du til meg klokka 23:19 i kveld.

svarte jo på noe annet.. ikke svaret ditt....! folk er snerpete her

Skrevet

Unnskyld meg, men mamma fant pappa da hun var 15. Og de har vært gift i 22 år nå. Så det går da an det også!

(Selv om det kanskje er MEGET sjeldent nå i dag..)

Men hvem har sagt at det ikke _går an_?

"........................................"

Skrevet

svarte jo på noe annet.. ikke svaret ditt....! folk er snerpete her

er enig i at det kan gå begge veier... bare hørtes ut som du mente at alle forhold er dømt til å gå rett vest.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...