Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 hvem? jeg mener ikke det samme som deg, thats it... Jeg spør, av ren nyskjerrighet. Det at du ikke vil svare, samsvarer med mitt inntrykk av deg som ganske umoden, og dermed forhåpentligvis ikke så gammel. "..........................................." 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg spør, av ren nyskjerrighet. Det at du ikke vil svare, samsvarer med mitt inntrykk av deg som ganske umoden, og dermed forhåpentligvis ikke så gammel. "..........................................." hvem skriver du til svarte jeg... 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 hvem skriver du til svarte jeg... Jeg spurte - du svarte ikke. (Jeg har litt problemer med å forstå hva du mener når du ikke bruker komma i setningene dine.) "........................................." 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg spurte - du svarte ikke. (Jeg har litt problemer med å forstå hva du mener når du ikke bruker komma i setningene dine.) "........................................." jeg spurte om hvem du skreiv til! jeg er 20 om det er meg du spurte... ! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg blir nyskjerrig her. Hvor gammel er du? "......................................." Nå må du slutte å skrive "nyskjerrig". Det heter "nysgjerrig". Skriv det ti ganger 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det kommer jo mye an på om man vokser sammen eller fra hverandre, det. Det er klart, det er ikke det samme som at folk ikke forandrer seg fra de er 16 til de er 30 ) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Nå må du slutte å skrive "nyskjerrig". Det heter "nysgjerrig". Skriv det ti ganger Nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nys...j..g...k...jævl...kjærring! NYSKJERRIG! "..........................................." 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nysgjerrig nys...j..g...k...jævl...kjærring! NYSKJERRIG! "..........................................." *ler* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 "Åtte år i et forhold er med andre ord slett ikke "ingenting" og langt fra "bortkastet". Husk det. ;o)" Men å fortsette i et dødt forhold av en grunn som det, _det_ er å kaste bort x antall år. "..........................................." Det er jeg selvfølgelig helt enig i. 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 *ler* man forandrer seg fra man er 16 til man er 25, men man kan også forandre seg når man er 35.... 0 Siter
Baby2007? Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg er faktisk litt overrasket over at du ikke skjønner at en forelskelse i 16-års alderen SKAL gå over. Det er svært få som finner sin livsledsager da man er 16 år. Unnskyld meg, men mamma fant pappa da hun var 15. Og de har vært gift i 22 år nå. Så det går da an det også! (Selv om det kanskje er MEGET sjeldent nå i dag..) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 man forandrer seg fra man er 16 til man er 25, men man kan også forandre seg når man er 35.... Hvorfor sier du det til meg? 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hvorfor sier du det til meg? jeg? hakke sagt noe til deg jeg.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 jeg? hakke sagt noe til deg jeg.. Ehm, jo... Det har du... Kanskje du ikke helt skjønner hvordan dette forumet fungerer? 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ehm, jo... Det har du... Kanskje du ikke helt skjønner hvordan dette forumet fungerer? har ikke skrivd noe til deg i det hele tatt jeg.. veit da vel hvem jeg skriver til... har ikke hatt noen samtale med deg noengang... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 har ikke skrivd noe til deg i det hele tatt jeg.. veit da vel hvem jeg skriver til... har ikke hatt noen samtale med deg noengang... "man forandrer seg fra man er 16 til man er 25, men man kan også forandre seg når man er 35...." skrev du til meg klokka 23:19 i kveld. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 har ikke skrivd noe til deg i det hele tatt jeg.. veit da vel hvem jeg skriver til... har ikke hatt noen samtale med deg noengang... Når du legger svaret ditt under Glimtipper sitt, svarer du henne. Og det gjorde du her. 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 "man forandrer seg fra man er 16 til man er 25, men man kan også forandre seg når man er 35...." skrev du til meg klokka 23:19 i kveld. svarte jo på noe annet.. ikke svaret ditt....! folk er snerpete her 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Unnskyld meg, men mamma fant pappa da hun var 15. Og de har vært gift i 22 år nå. Så det går da an det også! (Selv om det kanskje er MEGET sjeldent nå i dag..) Men hvem har sagt at det ikke _går an_? "........................................" 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 svarte jo på noe annet.. ikke svaret ditt....! folk er snerpete her er enig i at det kan gå begge veier... bare hørtes ut som du mente at alle forhold er dømt til å gå rett vest.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.