Gå til innhold

hvor lage hull i belter o.l. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg spør -hvor-, ikke hvordan. Å kjøpe en hulltang for å få laget 2-3 hull i ett belte, det syns jeg er sløsing. Derfor lurer jeg på hvor (konkrete navn på butikker m.m.) i Oslo by man kan få laget hull i belter/reimer og lignende, gjerne til en rimelig pris.

Gjest tror jeg da
Skrevet

De gjør vel det på samme steder som de filer nøkler.

Gjest soljenta_83
Skrevet

i de fleste gullsmedbutikker,skreddere,

butikker som selger skinnvarer? Har ikke navn på en bestemt butikk men..

Skrevet

Det koster da ikke mer enn max en hundrings for en hulltang, tipper det ikke vil være mange hullene så har du tjent inn den. Dessuten får du gjort det der og da og slipper å dra inn til byen først.

Gjest garndama
Skrevet

Om du kommer på Tveita Senteret, kan jeg lage hullene gratis for deg :o)

Bare kom innom garnforretningen :o)

www.maudsgarn.no

ShitDiddelyDo
Skrevet

De fleste klesbutikker har hulltang. Tviler på at de ber om penger.

Hvis ikke gjør du som meg: Bruk syl! :)

Skrevet

Om du kommer på Tveita Senteret, kan jeg lage hullene gratis for deg :o)

Bare kom innom garnforretningen :o)

www.maudsgarn.no

Du skal ikke se bort ifra at jeg tar deg på ordet på det. :-)

Snacky1365380698
Skrevet

Alle skomakere har slike. Også alle butikker som selger belter har slike. Har flere ganger gått tilbake til butikken jeg kjøpte beltet hos og spurt om de kunne lage ekstra hull. Intet problem.

Mary Poppins
Skrevet

De fleste skomakere gjør sånt gratis

Skrevet

Som andre har nevnt så gjør skomakere dette. Iallefall tar vi ikke en eneste krone for det på det skomakerverkstedet jeg pleier å jobbe på om sommerene, og tviler i grunnen på at noen andre heller gjør det.

Og i Oslo er det mange skomakere. f.eks. mister minit på oslo city :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...