ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 2 døgn i praha. Dette tar jeg med: Klærne jeg går i. 1 stykk jeans. 3 boksere. 3 par sokker. 2 t-skjorter. 2 skjorter. Tannbørse, tannkrem, shampo, deo, aftershave og voks. + joggesko til gåbruk rundt i byen på dagtid. Passet, hotellbookinginformasjon og referansenummeret til flybilletten har jeg kontroll på. Men jeg har en sånn snikende følelse av at jeg har glemt noe relevant, og jeg pleier alltid å få rett. Hva er det jeg har glemt denne gangen? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Lonely Planet reisehåndboka over Praha? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Sånn reiseforsikringsbevis? Kortet fra Trygdekontoret har jeg i lommeboka, og reiseforsikringa er via VISA-kortet. Så det er i boks. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 kondomer(stor-pakning) Ligger i kosmetikkbaggen. Men de har muligens gått ut på dato ... 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Barbersaker? eller vokser det ikke så fort? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Lonely Planet reisehåndboka over Praha? Reisehåndbok kjøper jeg på Gardermoen. Men da har jeg vel egentlig fått svar nok. Jeg har ikke glemt noe relevant! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Barbersaker? eller vokser det ikke så fort? No problem. Shaver meg før jeg drar imorra tidlig. Da er jeg fin ut uka. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ligger i kosmetikkbaggen. Men de har muligens gått ut på dato ... Kosmetikkbaggen!? *Mistenksomt blikk* 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ligger i kosmetikkbaggen. Men de har muligens gått ut på dato ... smart å kjøpe nye,da,de kan sprekke...-og da kan du bli "mest sexy kjendispappa" 0 Siter
citoyen Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Milde ord. Og jeg som pakker fem minutter før jeg skal reise selv om jeg skal være borte i to uker og ikke bare to dager. Bor det en liten autist i deg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Kosmetikkbaggen!? *Mistenksomt blikk* Kosmetikkveska. Er det det heter. Jeg vet egentlig ikke hva det heter. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Milde ord. Og jeg som pakker fem minutter før jeg skal reise selv om jeg skal være borte i to uker og ikke bare to dager. Bor det en liten autist i deg? Hehe, jeg pleier å gjøre det jeg også, men det er muligens derfor jeg alltid glemmer ting. 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Solkrem,kamera,også var det en ting til som jeg glemte mens jeg skrev 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Kosmetikkveska. Er det det heter. Jeg vet egentlig ikke hva det heter. Toalettmappe. Menn bruker da vel for faen ikke kosmetikk! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Kosmetikkveska. Er det det heter. Jeg vet egentlig ikke hva det heter. "kosmetikk"-veska? høres litt femi ut ja.toalettmappe er navnet.har du med musikk? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Toalettmappe. Menn bruker da vel for faen ikke kosmetikk! du vet ikke hva HAN bruker,da;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.