ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Toalettmappe. Menn bruker da vel for faen ikke kosmetikk! Hehe, ok. Det skal jeg huske. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 en bok,mp3-spiller,lader MP3-spilleren tar jeg når jeg går. Den gjør seg på flyet. Bøker gidder jeg ikke. Så kjedelig kan det umulig være der borte. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Mobiltelefon og lader! Og kamera (m/eventuell lader)! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Solkrem,kamera,også var det en ting til som jeg glemte mens jeg skrev Tror ikke jeg trenger solkrem. Men det får jeg eventuelt kjøpe ved behov. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 VISA kortet? Ligger i lommeboka. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Mobiltelefon og lader! Og kamera (m/eventuell lader)! Mobilen husker jeg. Lader trenger jeg ikke. 0 Siter
Gjest Fint der! Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ligger i lommeboka. Har du pakket den da? hihi... Har du billettene og kort så får du kjøpt alt annet du måtte trenge der.. billig... God tur! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Har du pakket den da? hihi... Har du billettene og kort så får du kjøpt alt annet du måtte trenge der.. billig... God tur! Det har du egentlig rett i. Og det viktigste har jeg kontroll på. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 du vet ikke hva HAN bruker,da;) Bruker SDD kosmetikk så er han ingen Mann. Og jeg tror så definitivt han er Mann, om enn noe for ung for meg, så jeg tror ikke han bruker sminke. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Medisin mot Dilerium tremens. Jeg har faktisk husket dritetabletter hvis det skulle gå galt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Bruker SDD kosmetikk så er han ingen Mann. Og jeg tror så definitivt han er Mann, om enn noe for ung for meg, så jeg tror ikke han bruker sminke. Men går ikke deo og parfyme under kosmetikk? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Bruker SDD kosmetikk så er han ingen Mann. Og jeg tror så definitivt han er Mann, om enn noe for ung for meg, så jeg tror ikke han bruker sminke. neida,bare tøyset;) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg har faktisk husket dritetabletter hvis det skulle gå galt. andre medisiner-hvis du bruker noen? 0 Siter
Gjest Poseidon 26 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Bruker SDD kosmetikk så er han ingen Mann. Og jeg tror så definitivt han er Mann, om enn noe for ung for meg, så jeg tror ikke han bruker sminke. En mann er en som tør gjøre akkurat det han vil og bruke det han vil uten å bry seg om hysteriske kvinnfolk som deg som er opptatt av stereotyper og hva som liksom er rett og galt. 0 Siter
citygirl Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Kortet fra Trygdekontoret har jeg i lommeboka, og reiseforsikringa er via VISA-kortet. Så det er i boks. Da tror jeg ikke du har glemt noen verdens ting:-) Kanskje adressen til bestemor så du får sendt kort hjem - hehe. *glise* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 God tur da! *misunnelig* Du trenger ikke så mye med deg, mangler du noe, får du kjøpt det. Så visakort, mobil og billetter er det viktigste. Jeg pakket alt for mye med meg i fjor, men det har jeg som oftes en tendens til og gjøre ;-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 En mann er en som tør gjøre akkurat det han vil og bruke det han vil uten å bry seg om hysteriske kvinnfolk som deg som er opptatt av stereotyper og hva som liksom er rett og galt. hun mente vel at SDD utstråler at han er et "ekte mannfolk"-som ikke bruker denslags. hun kjenner han vel bedre enn deg.. ha en fin dag! 0 Siter
citoyen Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hehe, jeg pleier å gjøre det jeg også, men det er muligens derfor jeg alltid glemmer ting. Har du penger og pass har du alt du trenger 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 selvutløser til det nakenbildet du lovte.. eller skal du få noen til å fotografere deg;) god ferie! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.