Gå til innhold

Ok. Hva har jeg glemt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men går ikke deo og parfyme under kosmetikk?

Nei. Kosmetikk er mascara, eyeliner og sånt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

39

• flisa

11

• Dorthe

11

• Lillemus

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En mann er en som tør gjøre akkurat det han vil og bruke det han vil uten å bry seg om hysteriske kvinnfolk som deg som er opptatt av stereotyper og hva som liksom er rett og galt.

Menn gjør hva de vil for meg, men for meg vil en mann med sminke aldri være en skikkelig Mann.

På samme måte som jeg for mange sikkert ikke er en skikkelig Kvinne siden jeg bruker svært lite sminke.

Skrevet

Jeg ville nok ha tatt med et par sokker og ei T-skjorte til og en boxer til. Blir det varmt så er det godt å ha ekstra skift. Antar de fleste hopper i dusjen og skifter undertøy og sokker når de kommer fram til hotellet, og da er det bare 2 par igjen av bokserne og sokkene. Jeg bare MÅ vite at jeg har rent undertøy og rene sokker....

Gjest Poseidon 26
Skrevet

hun mente vel at SDD utstråler at han er et "ekte mannfolk"-som ikke bruker denslags. hun kjenner han vel bedre enn deg..

ha en fin dag!:)

Men hvorfor kan ikke ekte mannfolk bruke og gjøre som de vil? Hvorfor skal noen hysteriske kvinnfolk styre sånt? Hvis en mann vil bruke ditt eller datt så blir han da ikke noe mindre mann av det. Herregud, bli voksen da. Når man er voksen så bryr man seg lenger ikke om mor far barn kjønnsroller, men gjør det man har lyst til.

Gjest Poseidon 26
Skrevet

Menn gjør hva de vil for meg, men for meg vil en mann med sminke aldri være en skikkelig Mann.

På samme måte som jeg for mange sikkert ikke er en skikkelig Kvinne siden jeg bruker svært lite sminke.

Du er nok ikke kvinne, men kjerring. Helt riktig.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Men hvorfor kan ikke ekte mannfolk bruke og gjøre som de vil? Hvorfor skal noen hysteriske kvinnfolk styre sånt? Hvis en mann vil bruke ditt eller datt så blir han da ikke noe mindre mann av det. Herregud, bli voksen da. Når man er voksen så bryr man seg lenger ikke om mor far barn kjønnsroller, men gjør det man har lyst til.

jo så klart,men SDD er malen på et ekte mannfolk som ikke bruker kosmetikk og denslags;)

Skrevet

Jeg er vant til sånne 2-dagers reiser -og har lært meg at jeg alltid tar med en liten pose Q-tips og neglklipperen :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville nok ha tatt med et par sokker og ei T-skjorte til og en boxer til. Blir det varmt så er det godt å ha ekstra skift. Antar de fleste hopper i dusjen og skifter undertøy og sokker når de kommer fram til hotellet, og da er det bare 2 par igjen av bokserne og sokkene. Jeg bare MÅ vite at jeg har rent undertøy og rene sokker....

Enig. Slenger oppi noe mer.

Skrevet

Kosmetikkveska. Er det det heter.

Jeg vet egentlig ikke hva det heter. :)

Litt voksenopplæring

Toalettmappe: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=toalettmappe

Sminkepung: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=sminkepung

Beatybag: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=beautybag

kosmetikkpung: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=kosmetikkpung

Kosmetikkveske er det ingenting som heter.

Skrevet

Men går ikke deo og parfyme under kosmetikk?

NEI....kosmetikk er kun maling :) alt annet er toalettsaker :)

Skrevet

Toalettmappe. Menn bruker da vel for faen ikke kosmetikk!

Hehehe, enig :o)

Gjest Gullmouse
Skrevet

Jeg orker ikke å lese alle svarene her, så kanskje jeg svarer noe andre allerede har svart før?!

Du må ta med KIKKERT (en sånn mini en),flaskeåpner,liten pakke savietter,liten pk papirlommetørkler,solkrem kjøper du kanskje der?,plaster til gnagsår, solbriller har du sikkert husket,sov i ro-propper,nesespray?,liten magetaske/mageveske, lypsil,vannsikker dings til å henge rundt halsen (for å ha penger i når du bader),barberhøvel/masdkin,liten saks,slipperser, håndkrem,paracet-tabletter,Zyrtec (mot fyllesyke),nok sokkeskift osv.

To døgn bare?jeg tok nok i litt hardt på lista her ;)

Gjest Gullmouse
Skrevet

smart å kjøpe nye,da,de kan sprekke...-og da kan du bli "mest sexy kjendispappa"

Hæhæhæ, den var god kattepusen!

;p

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hæhæhæ, den var god kattepusen!

;p

ha,ha, ja ikke sant;)

litt morro må en ha!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg orker ikke å lese alle svarene her, så kanskje jeg svarer noe andre allerede har svart før?!

Du må ta med KIKKERT (en sånn mini en),flaskeåpner,liten pakke savietter,liten pk papirlommetørkler,solkrem kjøper du kanskje der?,plaster til gnagsår, solbriller har du sikkert husket,sov i ro-propper,nesespray?,liten magetaske/mageveske, lypsil,vannsikker dings til å henge rundt halsen (for å ha penger i når du bader),barberhøvel/masdkin,liten saks,slipperser, håndkrem,paracet-tabletter,Zyrtec (mot fyllesyke),nok sokkeskift osv.

Neida, du ga meg noen gode tips.

Jeg har nemlig vent meg 100 % til å sove med både sovemaske og propper i ørene hver eneste natt, og akkurat det hadde jeg faktisk glemt. :)

Gjest Gullmouse
Skrevet

hun mente vel at SDD utstråler at han er et "ekte mannfolk"-som ikke bruker denslags. hun kjenner han vel bedre enn deg..

ha en fin dag!:)

Det finnes vel ingen prototype på ekte mannfolk? de finnes i mange forskjellige utgaver takk og lov. Noen av dem smenker seg og noen har pupper med silikon, hoho! ;D)

Skrevet

bade i Praha?

Gjest Gullmouse
Skrevet

Neida, du ga meg noen gode tips.

Jeg har nemlig vent meg 100 % til å sove med både sovemaske og propper i ørene hver eneste natt, og akkurat det hadde jeg faktisk glemt. :)

Å dæven hvor deilig det føltes ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...