Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det finnes vel ingen prototype på ekte mannfolk? de finnes i mange forskjellige utgaver takk og lov. Noen av dem smenker seg og noen har pupper med silikon, hoho! ;D) joda, du har rett. det er da flere varianter av "ekte mannfolk"! men den varianten SDD er,er nok den typen uten sminke.. den ene varianten er ikke bedre enn de andre, jeg liker menn ikke utifra om de bruker sminke eller ikke..det er andre ting som teller-heldigvis:) 0 Siter
Gjest Gullmouse Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 bade i Praha? Veit da faen, sikkert en aldri så liten plaskedam for SDD der ;p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Å dæven hvor deilig det føltes For meg også. Det er faktisk ganske viktig for meg det der. Har blitt en skikkelig vane. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Litt voksenopplæring Toalettmappe: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=toalettmappe Sminkepung: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=sminkepung Beatybag: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=beautybag kosmetikkpung: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=kosmetikkpung Kosmetikkveske er det ingenting som heter. Min ligner på den her: http://style.erich.jp/images/beautybag.gif Så da er det vel en beatybag jeg har. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 NEI....kosmetikk er kun maling alt annet er toalettsaker I hele mitt liv har jeg kalt den greia der for en kosmetikkbagg. Jaja, da lærte jeg noe nytt i dag også. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Min ligner på den her: http://style.erich.jp/images/beautybag.gif Så da er det vel en beatybag jeg har. SKREKK OG GRU! hehehe - ikke si det til noen! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 joda, du har rett. det er da flere varianter av "ekte mannfolk"! men den varianten SDD er,er nok den typen uten sminke.. den ene varianten er ikke bedre enn de andre, jeg liker menn ikke utifra om de bruker sminke eller ikke..det er andre ting som teller-heldigvis:) Jeg sminker meg riktig nok ikke, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å gjøre det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 SKREKK OG GRU! hehehe - ikke si det til noen! Min har andre farger. Den er gråaktig med sorte prikker (tror jeg). Men ellers ligner den på den der. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Barbersaker ;o) Næææ, shaver trynet og pikken før jeg drar imorra tidlig. Da ser jeg nyshava ut til jeg kommer hjem igjen. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 I hele mitt liv har jeg kalt den greia der for en kosmetikkbagg. Jaja, da lærte jeg noe nytt i dag også. Folk har sikkert trodd du spøkte -som om du sa at du skulle bare inn og rette på strømpebuksa..hehe, du skal se det har vært helt avgjørende for din popularitet! Hvem fortalte deg hva det het? *S* 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Og så må du drikke absint. Sånn med teskje som du putter i vann. Advarsel fra dattera mi: Vær forsiktig med absinten ;o) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg sminker meg riktig nok ikke, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å gjøre det. ok:) husk også-at i dag er den store orgasmedagen! hvor mange har du hatt i dag;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Folk har sikkert trodd du spøkte -som om du sa at du skulle bare inn og rette på strømpebuksa..hehe, du skal se det har vært helt avgjørende for din popularitet! Hvem fortalte deg hva det het? *S* Ja, det har de helt sikkert trodd. I mange år har jeg alltid sagt: "Skal bare sminke meg først ...", når jeg skal dusje. Ikke rart ingen har kommentert den der da. Men nå må det jo også sies at det er svært sjelden min kosmetikkbagg har vært oppe til debatt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Næææ, shaver trynet og pikken før jeg drar imorra tidlig. Da ser jeg nyshava ut til jeg kommer hjem igjen. Hihi, jeg har bare vært borti slike menn som må barbere seg to ganger om dagen for å se nyshavet ut ) Bortsett fra faren min og eldstemann, de kan se bra ut i flere dager. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Og så må du drikke absint. Sånn med teskje som du putter i vann. Advarsel fra dattera mi: Vær forsiktig med absinten ;o) Jeg hører så mye positivt om øl-en der borte at jeg finner det særdeles tvilsomt at jeg kommer til å drikke noe annet enn nettopp øl, og alkohol på skje er definitivt ikke noe for meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Hihi, jeg har bare vært borti slike menn som må barbere seg to ganger om dagen for å se nyshavet ut ) Bortsett fra faren min og eldstemann, de kan se bra ut i flere dager. Jeg har lite skjeggvekst. Litt er det jo, men hvis jeg f.eks. skal ut både fredag og lørdag holder det å shave meg fredag. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 ok:) husk også-at i dag er den store orgasmedagen! hvor mange har du hatt i dag;) Jeg har kun hatt en. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg har kun hatt en. du leder,da;) 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ja, det har de helt sikkert trodd. I mange år har jeg alltid sagt: "Skal bare sminke meg først ...", når jeg skal dusje. Ikke rart ingen har kommentert den der da. Men nå må det jo også sies at det er svært sjelden min kosmetikkbagg har vært oppe til debatt. *ler hele tiden her - og det passer ikke - gubben ba meg komme ut på verandaen og hjelpe til å male veggen* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.