flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Og så må du drikke absint. Sånn med teskje som du putter i vann. Advarsel fra dattera mi: Vær forsiktig med absinten ;o) Jeg var sjuk 14 dager etter det der jeg...... TO GANGER! 0 Siter
keinstein Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Reinsdyrkondomer. http://www.kondomeriet.no/img/cache/img_1941056744_0_Big.jpg 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg hører så mye positivt om øl-en der borte at jeg finner det særdeles tvilsomt at jeg kommer til å drikke noe annet enn nettopp øl, og alkohol på skje er definitivt ikke noe for meg. I bakgatene koster pilsen 5 kr i motsetning til hovedgata hvor prisen er mangedobbelt. Hihi, jeg tror ikke jeg hadde klart å la være og smake på absint, jeg har lest altfor mye om det. Ellers så drikker alle noe som heter Borovitja eller noe lignende, smaker visst som grusom likør ) 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Paraply eller regnjakke kanskje? Men du er vel forresten vanntett. Kondom får du vel også kjøpt der nede. *kremt* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Reinsdyrkondomer. http://www.kondomeriet.no/img/cache/img_1941056744_0_Big.jpg Det der ser jo mer ut som en avansert buttplugg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Paraply eller regnjakke kanskje? Men du er vel forresten vanntett. Kondom får du vel også kjøpt der nede. *kremt* Jeg tenkte på paraply. Det har regnet der nede hele uka, men det skal visstnok bli bra i morgen og torsdag og fredag. Kjøper ved behov. Antar de selger det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg var sjuk 14 dager etter det der jeg...... TO GANGER! Var det så grusomt? Dattera mi sier at jeg er gal når jeg sier at jeg absolutt ville prøvd hvis jeg kom dit ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 I bakgatene koster pilsen 5 kr i motsetning til hovedgata hvor prisen er mangedobbelt. Hihi, jeg tror ikke jeg hadde klart å la være og smake på absint, jeg har lest altfor mye om det. Ellers så drikker alle noe som heter Borovitja eller noe lignende, smaker visst som grusom likør ) Så vidt jeg forstår koster øl-en selv på de dyre stedene under 20 kroner, og, som du sier, rundt femeren noen meter utenfor hovedgatene, og for en øl-elsker er absint derfor uaktuelt. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Var det så grusomt? Dattera mi sier at jeg er gal når jeg sier at jeg absolutt ville prøvd hvis jeg kom dit ) Ja, det er grusomt -jeg var sengeliggende i 2 døgn begge gangene, tror det virker på nervesystemet mitt. Jeg "kjørte seng" - det svimlet og jeg var kvalm hele tiden -skjønner godt at Vincent van Gogh skar av seg øret etter en sånn raid. . . jeg skjønte nesten selvmordet hans der jeg lå - jeg var ikke bra i systemet før det hadde gått 14 dager. Det smaker omtrent som bitter Jegermaister. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det finnes vel ingen prototype på ekte mannfolk? de finnes i mange forskjellige utgaver takk og lov. Noen av dem smenker seg og noen har pupper med silikon, hoho! ;D) er du et ekte mannfolk;) 0 Siter
Gjest man shaver vel ikke vekk den? Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Næææ, shaver trynet og pikken før jeg drar imorra tidlig. Da ser jeg nyshava ut til jeg kommer hjem igjen. p*kken? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Fotoapparat? Hm, merkelig, jeg tror du er fjerde personen som nevner fotoapparat, og ennå har han ikke kommentert noen av oss som mener at han må ha med seg det... hverken ved å si at det har han så klart husket, eller det hadde han jammen glemt... Og det stod ikke på den originale lista hans... Hm, mystisk Kanskje han ikke liker å ta bilder? What, SDD? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Så vidt jeg forstår koster øl-en selv på de dyre stedene under 20 kroner, og, som du sier, rundt femeren noen meter utenfor hovedgatene, og for en øl-elsker er absint derfor uaktuelt. Ha en fin tur uansett, jeg er misunnelig. Jeg skulle egentlig ha dratt i sommer men så dro dattera mi ned med kjæresten i steden ( 0 Siter
Osiris Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hm, merkelig, jeg tror du er fjerde personen som nevner fotoapparat, og ennå har han ikke kommentert noen av oss som mener at han må ha med seg det... hverken ved å si at det har han så klart husket, eller det hadde han jammen glemt... Og det stod ikke på den originale lista hans... Hm, mystisk Kanskje han ikke liker å ta bilder? What, SDD? Han skulle jo ta nakenbilde ved byskiltet også, da må jo fotoapparatet være med *ler* 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ja, det er grusomt -jeg var sengeliggende i 2 døgn begge gangene, tror det virker på nervesystemet mitt. Jeg "kjørte seng" - det svimlet og jeg var kvalm hele tiden -skjønner godt at Vincent van Gogh skar av seg øret etter en sånn raid. . . jeg skjønte nesten selvmordet hans der jeg lå - jeg var ikke bra i systemet før det hadde gått 14 dager. Det smaker omtrent som bitter Jegermaister. Jeg har bare så lyst å prøve det. Synd det ikke er lov å innføre en liten en hit slik at jeg kunne prøvd hjemme. Sengeliggende i 14 dager da hadde ikke vært den samme katastrofen som sengeliggende 14 dager på ferie. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Hm, merkelig, jeg tror du er fjerde personen som nevner fotoapparat, og ennå har han ikke kommentert noen av oss som mener at han må ha med seg det... hverken ved å si at det har han så klart husket, eller det hadde han jammen glemt... Og det stod ikke på den originale lista hans... Hm, mystisk Kanskje han ikke liker å ta bilder? What, SDD? Hehe, sorry. Det er så mange svar her at jeg ikke har kommentart alt. Men jeg har ikke noe kamera. Jeg tar lite bilder. Dog kommer jeg til å kjøpe et engangskamera på Gardermoen, tror jeg. Jeg er litt rar og liker å minnes ting i hodet. .) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 p*kken? Nope. Ikke med mindre man veldig ustø på hånda og bruker mer skremmende verktøy enn Mac3. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hehe, sorry. Det er så mange svar her at jeg ikke har kommentart alt. Men jeg har ikke noe kamera. Jeg tar lite bilder. Dog kommer jeg til å kjøpe et engangskamera på Gardermoen, tror jeg. Jeg er litt rar og liker å minnes ting i hodet. .) Oh yes, mysteriet oppklart! God tur, og ta med deg mange gode minner hjem i hodet ditt! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hehe, sorry. Det er så mange svar her at jeg ikke har kommentart alt. Men jeg har ikke noe kamera. Jeg tar lite bilder. Dog kommer jeg til å kjøpe et engangskamera på Gardermoen, tror jeg. Jeg er litt rar og liker å minnes ting i hodet. .) du har ikke tenkt å GLEMME å ta det bildet du snakket om,i nettoen;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.