Gjest Gullmouse Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 er du et ekte mannfolk;) Ikke sist jeg sjekka nedi buksa iallefall! Men ekte mannfolk trenger kanskje ikke stubb nå til dags så?....never know! 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg har bare så lyst å prøve det. Synd det ikke er lov å innføre en liten en hit slik at jeg kunne prøvd hjemme. Sengeliggende i 14 dager da hadde ikke vært den samme katastrofen som sengeliggende 14 dager på ferie. Du kan kanskje prøve en av disse? http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000LMB5aZuc?ProductUUID=ZssKdlGl1fsAAAEIj.0zsUoN&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000LMB5aZuc?ProductUUID=l8oKdlGlozIAAAEIYUYztEqe&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000LMB5aZuc?ProductUUID=K2kKdlGlCxYAAAEIEfJRTcZn&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ikke sist jeg sjekka nedi buksa iallefall! Men ekte mannfolk trenger kanskje ikke stubb nå til dags så?....never know! ok;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Du kan kanskje prøve en av disse? http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000LMB5aZuc?ProductUUID=ZssKdlGl1fsAAAEIj.0zsUoN&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000LMB5aZuc?ProductUUID=l8oKdlGlozIAAAEIYUYztEqe&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000LMB5aZuc?ProductUUID=K2kKdlGlCxYAAAEIEfJRTcZn&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList Det er strengt forbudt med malurt i absinten i Norge så det blir ikke det samme. Det er malurten som gjorde van Gogh gal og Kristianiabohemen drikkfeldige og skapende. Jeg har bare lyst å prøve en gang for å se hvordan det virker. Jeg er av det vitebegjærlige slaget ) 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det er strengt forbudt med malurt i absinten i Norge så det blir ikke det samme. Det er malurten som gjorde van Gogh gal og Kristianiabohemen drikkfeldige og skapende. Jeg har bare lyst å prøve en gang for å se hvordan det virker. Jeg er av det vitebegjærlige slaget ) Hm... alle disse inneholder da malurt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hm... alle disse inneholder da malurt. Hihi, kanskje jeg skulle kjøpe meg en flaske å prøve da ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hm, merkelig, jeg tror du er fjerde personen som nevner fotoapparat, og ennå har han ikke kommentert noen av oss som mener at han må ha med seg det... hverken ved å si at det har han så klart husket, eller det hadde han jammen glemt... Og det stod ikke på den originale lista hans... Hm, mystisk Kanskje han ikke liker å ta bilder? What, SDD? Orket ikke å lese gjennom alle svarene jeg... 0 Siter
keinstein Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Kniv, gaffel, tallerken, ketsjup, sennep, grill og grillforkle. I tilfelle flyet faller ned og du må spise noen av de andre for å overleve. Da er det kjekt å ha noe tilbehør og bestikk. Og servietter. 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hihi, kanskje jeg skulle kjøpe meg en flaske å prøve da ) Det er hvertfall fullt lovlig. Og jeg ville ikke bli overrasket om den siste der, også fås kjøpt i praha. Jeg tror likevel du har litt rett - den du får kjøpt på polet hverken like sterk eller likeg "giftig" som de koste seg med i Christiania eller Montmartre for drøyt 100 år siden. Men det kan jo være en smakebit? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Kniv, gaffel, tallerken, ketsjup, sennep, grill og grillforkle. I tilfelle flyet faller ned og du må spise noen av de andre for å overleve. Da er det kjekt å ha noe tilbehør og bestikk. Og servietter. du glemte å ta med krydder på lista. hvordan tror du det smaker uten? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det er hvertfall fullt lovlig. Og jeg ville ikke bli overrasket om den siste der, også fås kjøpt i praha. Jeg tror likevel du har litt rett - den du får kjøpt på polet hverken like sterk eller likeg "giftig" som de koste seg med i Christiania eller Montmartre for drøyt 100 år siden. Men det kan jo være en smakebit? Jeg vil ha av det "giftige slaget". Har hatt lyst til å smake helt fra jeg leste Kristianiabohemen ) Men en liten smakebit fra polet er jo mulig å prøve da ) 0 Siter
Gjest Gullmouse Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Buttpluggen. Bare hyggelig:-) Glise! ;D Nok et gullkorn fra musikeren. 0 Siter
musikeren Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Glise! ;D Nok et gullkorn fra musikeren. Jepp. Nok et:-) Jeg er utømmelig usømmelig. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det er strengt forbudt med malurt i absinten i Norge så det blir ikke det samme. Det er malurten som gjorde van Gogh gal og Kristianiabohemen drikkfeldige og skapende. Jeg har bare lyst å prøve en gang for å se hvordan det virker. Jeg er av det vitebegjærlige slaget ) Sånn tenkte jeg også - og det var den varianten med malurt i. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg orker ikke å lese alle svarene her, så kanskje jeg svarer noe andre allerede har svart før?! Du må ta med KIKKERT (en sånn mini en),flaskeåpner,liten pakke savietter,liten pk papirlommetørkler,solkrem kjøper du kanskje der?,plaster til gnagsår, solbriller har du sikkert husket,sov i ro-propper,nesespray?,liten magetaske/mageveske, lypsil,vannsikker dings til å henge rundt halsen (for å ha penger i når du bader),barberhøvel/masdkin,liten saks,slipperser, håndkrem,paracet-tabletter,Zyrtec (mot fyllesyke),nok sokkeskift osv. To døgn bare?jeg tok nok i litt hardt på lista her Kikkert??? *LOL* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Oj så mange svar du har fått! Skulle du hatt med en shorts forresten? Ellers så har du nok glemt meg... Neida, tuller. Jeg hadde ikke fått plass i kofferten din! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.