Gå til innhold

Ok. Hva har jeg glemt.

Anbefalte innlegg

Gjest Gullmouse
Skrevet

er du et ekte mannfolk;)

Ikke sist jeg sjekka nedi buksa iallefall! ;)

Men ekte mannfolk trenger kanskje ikke stubb nå til dags så?....never know! ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

39

• flisa

11

• Dorthe

11

• Lillemus

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Eizoze
Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ikke sist jeg sjekka nedi buksa iallefall! ;)

Men ekte mannfolk trenger kanskje ikke stubb nå til dags så?....never know! ;)

ok;)

Gjest Eizoze
Skrevet

Det er strengt forbudt med malurt i absinten i Norge så det blir ikke det samme.

Det er malurten som gjorde van Gogh gal og Kristianiabohemen drikkfeldige og skapende.

Jeg har bare lyst å prøve en gang for å se hvordan det virker. Jeg er av det vitebegjærlige slaget :o)

Hm... alle disse inneholder da malurt.

Skrevet

Hm... alle disse inneholder da malurt.

Hihi, kanskje jeg skulle kjøpe meg en flaske å prøve da :o)

Skrevet

Hm, merkelig, jeg tror du er fjerde personen som nevner fotoapparat, og ennå har han ikke kommentert noen av oss som mener at han må ha med seg det... hverken ved å si at det har han så klart husket, eller det hadde han jammen glemt... Og det stod ikke på den originale lista hans... Hm, mystisk :) Kanskje han ikke liker å ta bilder?

What, SDD?

Orket ikke å lese gjennom alle svarene jeg... ;)

Skrevet

Kniv, gaffel, tallerken, ketsjup, sennep, grill og grillforkle.

I tilfelle flyet faller ned og du må spise noen av de andre for å overleve. Da er det kjekt å ha noe tilbehør og bestikk. Og servietter.

Gjest Eizoze
Skrevet

Hihi, kanskje jeg skulle kjøpe meg en flaske å prøve da :o)

Det er hvertfall fullt lovlig.

Og jeg ville ikke bli overrasket om den siste der, også fås kjøpt i praha.

Jeg tror likevel du har litt rett - den du får kjøpt på polet hverken like sterk eller likeg "giftig" som de koste seg med i Christiania eller Montmartre for drøyt 100 år siden.

Men det kan jo være en smakebit?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Kniv, gaffel, tallerken, ketsjup, sennep, grill og grillforkle.

I tilfelle flyet faller ned og du må spise noen av de andre for å overleve. Da er det kjekt å ha noe tilbehør og bestikk. Og servietter.

du glemte å ta med krydder på lista. hvordan tror du det smaker uten?

;)

Skrevet

Det er hvertfall fullt lovlig.

Og jeg ville ikke bli overrasket om den siste der, også fås kjøpt i praha.

Jeg tror likevel du har litt rett - den du får kjøpt på polet hverken like sterk eller likeg "giftig" som de koste seg med i Christiania eller Montmartre for drøyt 100 år siden.

Men det kan jo være en smakebit?

Jeg vil ha av det "giftige slaget". Har hatt lyst til å smake helt fra jeg leste Kristianiabohemen :o)

Men en liten smakebit fra polet er jo mulig å prøve da :o)

Gjest Gullmouse
Skrevet

Buttpluggen.

Bare hyggelig:-)

Glise! ;D

Nok et gullkorn fra musikeren.

Skrevet

Glise! ;D

Nok et gullkorn fra musikeren.

Jepp. Nok et:-) Jeg er utømmelig usømmelig.

Skrevet

Det er strengt forbudt med malurt i absinten i Norge så det blir ikke det samme.

Det er malurten som gjorde van Gogh gal og Kristianiabohemen drikkfeldige og skapende.

Jeg har bare lyst å prøve en gang for å se hvordan det virker. Jeg er av det vitebegjærlige slaget :o)

Sånn tenkte jeg også - og det var den varianten med malurt i.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg orker ikke å lese alle svarene her, så kanskje jeg svarer noe andre allerede har svart før?!

Du må ta med KIKKERT (en sånn mini en),flaskeåpner,liten pakke savietter,liten pk papirlommetørkler,solkrem kjøper du kanskje der?,plaster til gnagsår, solbriller har du sikkert husket,sov i ro-propper,nesespray?,liten magetaske/mageveske, lypsil,vannsikker dings til å henge rundt halsen (for å ha penger i når du bader),barberhøvel/masdkin,liten saks,slipperser, håndkrem,paracet-tabletter,Zyrtec (mot fyllesyke),nok sokkeskift osv.

To døgn bare?jeg tok nok i litt hardt på lista her ;)

Kikkert???

*LOL*

hare1365380455
Skrevet

Oj så mange svar du har fått! Skulle du hatt med en shorts forresten? Ellers så har du nok glemt meg...;) Neida, tuller. Jeg hadde ikke fått plass i kofferten din!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...