Gjest Gullmouse Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ja, det er nok svar her. Skulle jeg tatt med alt jeg her har fått beskjed om å ta med hadde det i hvert fall ikke nytta å ta med bagasjen som håndbagasje. Men jeg skulle vel klart å skvise deg og Angelica ned i baggen. Jeg tar ikke stor plass! *blafrer med de uskyldige blå* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Jeg tar ikke stor plass! *blafrer med de uskyldige blå* Jo flere jo bedre. Jeg har alltid drømt om gangbang. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hva med oppblåsbare Barbara? Da håper jeg han tømmer den, for her om dagen klaget han på at han kunne se det hvite i øya på den. Kjekk å ha på båttur, den kan redde liv. Husk lappesaker. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jo flere jo bedre. Jeg har alltid drømt om gangbang. gangbag, mener du vel? 0 Siter
Velouria Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Du har ikke glemt noenting, MP3 spilleren tar du i lomma og sannsynligvis kommer du hjem med noen klær du ikke har rukket å brukt. Uansett god tur! 0 Siter
laban Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Det er utrolig hvordan DOLerne alltid strømmer til for å pakke kofferten din! Jeg har aldri glemt "pakkelipakk"-tråden din for noen år siden. Responsen var overveldende! Du kan jo lese gjennom den før du drar til Mallorca: http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1797008 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ja, det er nok svar her. Skulle jeg tatt med alt jeg her har fått beskjed om å ta med hadde det i hvert fall ikke nytta å ta med bagasjen som håndbagasje. Men jeg skulle vel klart å skvise deg og Angelica ned i baggen. Det er bra! Du får ha god tur! Og kjøp deg noen tøffe t-skjorter der nede (om du får plass i håndbaggasjen..). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.