Gjest spiolina Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg baker boller og skal steke de i varmluftsom. Noen som har peiling på hva jeg skal ha ovnen på og hvor lenge de skal stå??? Det er sånn bollepose hvor jeg har tilsatt gjær og vann. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Litt under 200 pleier jeg og ha. Men pass på, vips så er de ferdige. 0 Siter
Gjest spiolina Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Litt under 200 pleier jeg og ha. Men pass på, vips så er de ferdige. Blir de bedre i varmluftsovn? Hvor lenge sånn ca? 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Blir de bedre i varmluftsovn? Hvor lenge sånn ca? Du ser på fargen når de er ferdige... De blir ikke bedre i varmluftsovn, men du kan steke flere brett samtidig... 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Du ser på fargen når de er ferdige... De blir ikke bedre i varmluftsovn, men du kan steke flere brett samtidig... Kort innpå... Har også fått varmluftoven. Kan jeg steke flere pizzaer samtidig også?? Hadde vært råkjekt da! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Blir de bedre i varmluftsovn? Hvor lenge sånn ca? Hvor lenge vet jeg ikke, bare tar de når de er ferdige. Setter du de hulter til bulter på brettet, kommer varmluften mer til sin rett. Jeg foretrekker helt klart varmluft til bollesteking. 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Kort innpå... Har også fått varmluftoven. Kan jeg steke flere pizzaer samtidig også?? Hadde vært råkjekt da! Ja, du kan det, men i min ovn har de en tendens til ikke å bli helt jevnt stekt så jeg bruker å snu brettet eller bytte plass underveis... Følg med så ser du hvordan din ovn steker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.