Gjest Thanks Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Skal vaske noe jeg må bruke klorin på, kan jeg blande oppi litt ren grønnsåpe eller blir det krasj (farlig blanding)? 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg har brukt det! Tror nok ikke det er farlig. Det lukter iallefall mye bedre enn når du vasker med kun klorin! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 ikke farlig blanding,men det heter seg at de ikke går så godt sammen. klorin brukes sammen KALDT vann,så den ikke fordamper. det er SALMIAKK og klorin som ikke skal blandes(utvikler giftig gass) 0 Siter
Gjest Thanks Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 ikke farlig blanding,men det heter seg at de ikke går så godt sammen. klorin brukes sammen KALDT vann,så den ikke fordamper. det er SALMIAKK og klorin som ikke skal blandes(utvikler giftig gass) "klorin brukes sammen KALDT vann,så den ikke fordamper." Hmm, hva med hyttenaboene til fattern som har stamp, varmer opp vannet og har klorintabletter og pulver oppi? bør de egentlig ha oppi klorinen når vannet er kaldt da, og varme opp etterpå? Fordamper ikke klorinen etter at den er blanda ut, når vannet varmes opp etter at den er godt utblanda da? Jeg vasker jo skitt og smuss med varmt vann såklart, kan ikke vaske med kaldt klorinvann. Mye mas! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 "klorin brukes sammen KALDT vann,så den ikke fordamper." Hmm, hva med hyttenaboene til fattern som har stamp, varmer opp vannet og har klorintabletter og pulver oppi? bør de egentlig ha oppi klorinen når vannet er kaldt da, og varme opp etterpå? Fordamper ikke klorinen etter at den er blanda ut, når vannet varmes opp etter at den er godt utblanda da? Jeg vasker jo skitt og smuss med varmt vann såklart, kan ikke vaske med kaldt klorinvann. Mye mas! det er hva jeg har hørt,men jeg har også brukt lunkent vann selv,uten problemer,og også blandet m grønnsåpe. husk bare at du må vaske over med bare vann til slutt. 0 Siter
puttelull Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg blander Zalo og Salmi, og den blandinga er veldig bra. Men bland ikke i for mye Salmi, kun en liten dråpe! bland heller aldri Salmi/-akk og klorin, det er farlig å ånde inn den gassen som da utvikler seg! 0 Siter
Gjest Thanks Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg blander Zalo og Salmi, og den blandinga er veldig bra. Men bland ikke i for mye Salmi, kun en liten dråpe! bland heller aldri Salmi/-akk og klorin, det er farlig å ånde inn den gassen som da utvikler seg! Nei, jeg må bruke klor står det i "oppskrifta", salmiakk ødelegger det jeg skal vaske, men klor tåles (skal brukes!) 0 Siter
puttelull Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Nei, jeg må bruke klor står det i "oppskrifta", salmiakk ødelegger det jeg skal vaske, men klor tåles (skal brukes!) Ok! Men da blander du klorin og Zalo, da!;-) 0 Siter
Gjest Thanks Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ok! Men da blander du klorin og Zalo, da!;-) Jeg har ikke zalo, bare grønnsåpe og må vaske NÅ! ;o) Jeg vet jeg høres psyko ut, men sånn er stova. 0 Siter
puttelull Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg har ikke zalo, bare grønnsåpe og må vaske NÅ! ;o) Jeg vet jeg høres psyko ut, men sånn er stova. Ja, men da blander du grønnsåpe og klorin, da! Jeg er ganske sikker på at det ikke er farlig, men du kan jo være litt forsiktig med mengden klorin, slik at du ikke får åndenød... Jeg har vært litt uforsiktig med Salmi'en noen ganger, og har nesten ikke klart å puste! Sørg for god lufting når du holder på, pass på mengden klorin, og vask i vei! Men skyll/vask over med rent vann etterpå. Kjør på!;-) 0 Siter
Gjest Thanks Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ja, men da blander du grønnsåpe og klorin, da! Jeg er ganske sikker på at det ikke er farlig, men du kan jo være litt forsiktig med mengden klorin, slik at du ikke får åndenød... Jeg har vært litt uforsiktig med Salmi'en noen ganger, og har nesten ikke klart å puste! Sørg for god lufting når du holder på, pass på mengden klorin, og vask i vei! Men skyll/vask over med rent vann etterpå. Kjør på!;-) Ok takk! da satser vi på det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.