Gå til innhold

Bestille ferdig album

Anbefalte innlegg

Gjest nienna
Skrevet

Så er sommeren over og det er på tide og få noen av bildene fremkalt. Pleier som regel å bestille bildene på fotopapir og lage album selv, men har nå oppdaget at det går an å bestille ferdige album eller fotobøker. Er det noen som har erfaring med det? Hvordan er kvaliteten på bildene?

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Snacky1365380698
Skrevet

Jeg laget et slik album etter en utenlandstur i jula. Brukte fotoboken til Japanphoto. (http://asp04.photoprintit.de/microsite/18/fotobook_details.php?PHPSESSID=4add5433c366a53d043392c361c814fb)

Du ser linken øverst på siden der.

Uansett, last ned programvaren der (fort gjort!) slik at du kan trikse og mikse når det passer deg. Det fungerer slik at du laster ned bildene dine fra data og setter dem inn på sidene. Du kan velge bakrunn, farger, hvordan bildene skal stå, skrive tekst osvosv. Det er kjempeenkelt!

Og ikke minst; bildene blir faktisk slik i albumet som de er i virkeligheten. Hadde mine tvil, men ble kjempefornøyd da jeg hentet de et par dager senere i butikken (når du er ferdig, sender du bestilling til nærmeste butikk på nettet). Og ikke minst, med tekst, ulike bakrunner og ulike plassering av bilder så det helprofft ut. Jeg er ikke særlig kreativ av meg, men det albumet så ut som det var laget av en proff :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...