Gjest nienna Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Så er sommeren over og det er på tide og få noen av bildene fremkalt. Pleier som regel å bestille bildene på fotopapir og lage album selv, men har nå oppdaget at det går an å bestille ferdige album eller fotobøker. Er det noen som har erfaring med det? Hvordan er kvaliteten på bildene? Hilsen 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg laget et slik album etter en utenlandstur i jula. Brukte fotoboken til Japanphoto. (http://asp04.photoprintit.de/microsite/18/fotobook_details.php?PHPSESSID=4add5433c366a53d043392c361c814fb) Du ser linken øverst på siden der. Uansett, last ned programvaren der (fort gjort!) slik at du kan trikse og mikse når det passer deg. Det fungerer slik at du laster ned bildene dine fra data og setter dem inn på sidene. Du kan velge bakrunn, farger, hvordan bildene skal stå, skrive tekst osvosv. Det er kjempeenkelt! Og ikke minst; bildene blir faktisk slik i albumet som de er i virkeligheten. Hadde mine tvil, men ble kjempefornøyd da jeg hentet de et par dager senere i butikken (når du er ferdig, sender du bestilling til nærmeste butikk på nettet). Og ikke minst, med tekst, ulike bakrunner og ulike plassering av bilder så det helprofft ut. Jeg er ikke særlig kreativ av meg, men det albumet så ut som det var laget av en proff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.