Gjest Kristiina Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Har syndet med et hvitløksmåltid i dag, og lurer litt på om jeg kan dempe lukten i morgen, da jeg skal treffe noen som jeg helst ikke vil gjøre noe dårlig inntrykk på. Noen ideer? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg tror de fleste er så vant til både å spise hvitløk og lukte hvitløk at de ikke reagerer lenger ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg tror de fleste er så vant til både å spise hvitløk og lukte hvitløk at de ikke reagerer lenger ) Enig! Før var det plagsomt mye hvitløklukt f.eks. på offentlig transport (i Oslo iallefall ;-)) Nå har visst alle slutta å spise hvitløk ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Enig! Før var det plagsomt mye hvitløklukt f.eks. på offentlig transport (i Oslo iallefall ;-)) Nå har visst alle slutta å spise hvitløk ;-) Hihi ) 0 Siter
illuminatum Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Litt sent, men banan og/eller kruspersille pleier å gjøre underverker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.