Gå til innhold

bra musikk med gitarsolo

Anbefalte innlegg

Gjest barelare
Skrevet

skal brenne en cd til mannen min, og jeg vet han elsker bra musikk med bra gitarspilling, som f.eks prince -purple rain eller dire straits -sultans of swing. når de spiller så bra at det river i sjela (på en god måte altså, hehe det er hans ord)

kan dere tipse meg om mange andre sanger jeg kan laste ned?

blir kjempeglad!

+ har noen peiling på en sang med bjørn eidsvåg der han som spiller gitar i gruppa spiller en lang gitarsolo på slutten?

Videoannonse
Annonse
Gjest nickelinick
Skrevet

Deep purple: Highway star

Pink Floyd: Comfortably Numb og Shine on you crazy diamond på "wish" albumet.

Og mange flere sikkert:)

Gjest G.Moore
Skrevet

Deep purple: Highway star

Pink Floyd: Comfortably Numb og Shine on you crazy diamond på "wish" albumet.

Og mange flere sikkert:)

Gary Moore selvfølgelig!

Skrevet

Hmmm, du kan jo sjekke om tidlig Al Di Meola faller i smak - instrumentalmusikk med masse gitarspilling av svært dyktig gitarist (samt like dyktige medmusikanter på trommer, synth og bass).

Sangtitler:

"Mediterranean Sundance", "Race with the devil on spanish highway"

- begge fra platen "Elegant Gypsy"

Skrevet

Gary Moore selvfølgelig!

yes! veldig bra gitarsolo i Gary Moores "Parisienne walkways"! Der må til og med jeg nesten spille luftgitar, selv om jeg ellers ikke er så opptatt av gitarsoloer:) og "still got the blues".

Gjest G.Moore
Skrevet

yes! veldig bra gitarsolo i Gary Moores "Parisienne walkways"! Der må til og med jeg nesten spille luftgitar, selv om jeg ellers ikke er så opptatt av gitarsoloer:) og "still got the blues".

"The messiah will come again"

Den bør man drikke seg full på, helt nydelig sang!;o)

Han er jo en mester på gitar denne mannen da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...