Gjest barelare Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 skal brenne en cd til mannen min, og jeg vet han elsker bra musikk med bra gitarspilling, som f.eks prince -purple rain eller dire straits -sultans of swing. når de spiller så bra at det river i sjela (på en god måte altså, hehe det er hans ord) kan dere tipse meg om mange andre sanger jeg kan laste ned? blir kjempeglad! + har noen peiling på en sang med bjørn eidsvåg der han som spiller gitar i gruppa spiller en lang gitarsolo på slutten? 0 Siter
Gjest nickelinick Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Deep purple: Highway star Pink Floyd: Comfortably Numb og Shine on you crazy diamond på "wish" albumet. Og mange flere sikkert:) 0 Siter
Gjest G.Moore Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Deep purple: Highway star Pink Floyd: Comfortably Numb og Shine on you crazy diamond på "wish" albumet. Og mange flere sikkert:) Gary Moore selvfølgelig! 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Prøv Richard Smith eller Tommy Emmanuel Eller Mark Knopfler sammen med "kongen" Chet Atkins: http://www.youtube.com/watch?v=vJM-DsyngHI 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 og denne; http://www.youtube.com/watch?v=g1fU179kPTg Deep Purple med Lazy 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Hmmm, du kan jo sjekke om tidlig Al Di Meola faller i smak - instrumentalmusikk med masse gitarspilling av svært dyktig gitarist (samt like dyktige medmusikanter på trommer, synth og bass). Sangtitler: "Mediterranean Sundance", "Race with the devil on spanish highway" - begge fra platen "Elegant Gypsy" 0 Siter
Gjest neve Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Gary Moore selvfølgelig! yes! veldig bra gitarsolo i Gary Moores "Parisienne walkways"! Der må til og med jeg nesten spille luftgitar, selv om jeg ellers ikke er så opptatt av gitarsoloer:) og "still got the blues". 0 Siter
Gjest G.Moore Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 yes! veldig bra gitarsolo i Gary Moores "Parisienne walkways"! Der må til og med jeg nesten spille luftgitar, selv om jeg ellers ikke er så opptatt av gitarsoloer:) og "still got the blues". "The messiah will come again" Den bør man drikke seg full på, helt nydelig sang!;o) Han er jo en mester på gitar denne mannen da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.