Gjest er så lei av dette... Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 er det lov å annonsere visninger på hus som skal selges, og så når folk kommer på visningen så er huset allerede solgt?? grr.. dette har skjedd meg flere ganger nå, har gledet meg og kjørt langt for å være med på visning, og når jeg kommer fram er ingen der, og jeg får høre av andre, naboer f.eks at huset er solgt! finnes det ingen regler for dette? må ikke de annonsere at det er solgt, så slipper folk at dette kan skje? 0 Siter
Gjest aktiv huskjøper Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Veldig mange av boligene jeg har vært interessert i i det siste, har blitt solgt før visning. Det du må gjøre hvis du er interessert i objekter som erfaringsmessig mange er ute etter, er å er på Finn daglig, Ser du en annonse du liker, trykker du på linken til megler for å bli tilsendt prospekt etc. Da vil megler (som regel) ringe deg hvis det arrangeres vininger før visning, eller det kommer inn bud før visning. Er det et objekt du virkelig brenner for, trykker du både på linken, og ringer megler for å si at du ønsker å se det før visning, eller øsnker beskjed hvis det kan arrangeres en privat visning. Og før du går på annonserte visninger (og er redd for bomtur) ringer du megler og forsikrer deg om at den fortsatt er til salgs. Det er slitsomt at det er slik, men men 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.