Gå til innhold

Garderobesystemer

Anbefalte innlegg

Snacky1365380698
Skrevet

Er på utgikk etter garderobeskap i gangen; slikt med to skyvedører og speil på hele, men jeg aner ikke hvor man får kjøpt slik. Disse tilpasses jo etter individuelle mål, og på bohus o.l tilbyr de kun "ferdige" skap. Noen som vet plasser i Oslo/omeng som gjør dette?

Har også et kott/bu som jeg drømmer om å ha garderobe i *sukk*, men mine interiørkunnskaper er det så om så med, og en slik garderobeløsning må jo tilpasses til de grader. Igjen; noen som vet om noen som kan hjelpe??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener at vi kjøpte våre på Montér for et par år siden. Vi har ett med to dører i gangen, med helspeil + et digert på soverommet, på 4,5 meter med fem dører.

Kjempepraktisk!

Skrevet

Det kom brosjyre fra Montér i posten i dag, mener det stod at de lagde etter mål.

Snacky1365380698
Skrevet

Mener at vi kjøpte våre på Montér for et par år siden. Vi har ett med to dører i gangen, med helspeil + et digert på soverommet, på 4,5 meter med fem dører.

Kjempepraktisk!

Hvor mye betalte dere for disse (hvis du har lyst til å dele med meg:))?

Bare nysgjerring på hva jeg bør forvente :)

Skrevet

Hvor mye betalte dere for disse (hvis du har lyst til å dele med meg:))?

Bare nysgjerring på hva jeg bør forvente :)

Husker ikke helt - kan det ha vært ca 5000 for det lille (110 cm bredt tror jeg) og det tredobbelte for det store?

Det store har fire søyler med trådkorger - 1+2+1 - og god plass til hengetøy på hver side av den doble midtsøylen. Vi har halve speil på de tre midterste dørene, og ikke speil på de to på sidene. Kirsbærfarget. Veldig lekkert - faktisk sånn at vi gjerne viser frem soverommet når vi får gjester :-)

Og så står dørene inn mot et skråtak, slik at vi har et slags kott bak alle trådkorgene til sko, telt, dyner, soveposer osv.

Snacky1365380698
Skrevet

Husker ikke helt - kan det ha vært ca 5000 for det lille (110 cm bredt tror jeg) og det tredobbelte for det store?

Det store har fire søyler med trådkorger - 1+2+1 - og god plass til hengetøy på hver side av den doble midtsøylen. Vi har halve speil på de tre midterste dørene, og ikke speil på de to på sidene. Kirsbærfarget. Veldig lekkert - faktisk sånn at vi gjerne viser frem soverommet når vi får gjester :-)

Og så står dørene inn mot et skråtak, slik at vi har et slags kott bak alle trådkorgene til sko, telt, dyner, soveposer osv.

Ååå, det hørtes rålekkert ut. Hadde egentlig bare tenkt skap i gang, men nå fikk jeg lyst på ett på soverommet også :=)

Takker for svar.

Gjest Garderobedama
Skrevet

Garderobemannen kan ikke lage lage garderober der det er skråtak, men det kan Acme i Lørenskog. Har garderober fra begge, begge fungerer bra.Acme er dyrest.

Skrevet

IKEA var vårt valg, både til soveromsgarderobe og til et lite rom som ble gjort om til garderobe.

Her fikk vi flotte skuffer og hyller uten å måtte bruke slike forferdelige trådkurver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...