Gjest neeeej Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Grøss! Det er min store skrekk - at naboen her, som nettopp har fått baby, og som er typen til å like internettt, er en av DOL'erne :-( Jeg er sikker på at både naboer og slekt vanker her, jeg har fått noen hint som er avslørende. Har også skrevet avslørende ting selv som kan hinte til at skriveren må være akkurat meg, derfor er jeg forsiktig med å bruka fast nick. Skrivekjennere kjenner igjen avsenderen uansett, for vi har alle våre særegenheter når vi skriver. 0 Siter
Gjest forskjellige nick Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg bruker dol til å drøfte mine tanker og derfor bruker jeg forskjellige nick hele tiden. Jeg har negativ erfaring av å bruke samme nick for lenge og bli gjenkjent. Vil ikke si noe mer om det. Når jeg blir forelsket i naboen eller får lyst å skyte nabobikkja skriver jeg gjerne om det på dol. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg er ikke redd for gale forfølgere, nei. Jeg skriver heller ikke så personlig at noen greier å kjenne meg igjen, tror jeg - med ett unntak. Det var en gang jeg avslørte litt for mye om mannen min, og så fant vedkommende ut hvem jeg var via det. På msn blir det noe annet - der vet jeg mye mer om de jeg chatter med som også er på dol - og det er rimelig gjensidig. Og der har jeg også vært anonym for noen i utgangspunktet - og så blitt "oppdaga" via ting om mannen min :-) (Men der har jeg i alle fall ikke naboen på lista mi - og de jeg chatter med stoler jeg på :-).) 0 Siter
Soria Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg er ikke spesielt redd for å skrive om meg, men familie eller venner skriver jeg ikke noe om. 0 Siter
Alana Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Nei, jeg er ikke redd. Spesielt siden alana ikke kjente meg igjen enda hun bor rett ved siden av meg ) Det sier sikkert mest om meg ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Er det noen som vet hvem jeg er, så får de bare vite det da, gjør meg ingen ting det. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg synes ikke det er noen krise om jeg skulle bli "oppdaget" av venner og kjente, men det har ikke skjedd ennå, så vidt jeg vet. Det jeg synes blir feil er folk som skriver såpass mye om seg selv at det ville være mulig å finne ut hvem de er, og samtidig utleverer venninnene sine, sjefen sin eller kjæresten sin her inne. Man kan jo lure på hva som hadde skjedd om venninnen, sjefen eller kjæresten faktisk leser her inne. 0 Siter
morsan Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ikke for gale forfølgere, men jeg hadde ikke likt det om jeg plutselig oppdaget at en av naboene her sitter og myser på DOL hver kveld... Ikke fordi jeg har så mye å skjule, men fordi jeg ikke liker at fok vet mer om meg enn jeg er klar over... Husker en gang jeg trodde jeg hadde snakket med en her, fikk litt hjertebank og tekte over hva hun kanksje visste om meg privat - men det viste seg å være feil. Det hadde vært spennende å treffe noen, særlig hvis de bodde på en annen kant av landet - men jeg har ikke noe ønske om å bli gjenkjent her jeg bor. Hvis noen absolutt vil, kunne de sikkert funnet ut hvem jeg var. For noen år siden skrev jeg også navnet på barna - og det er vel ikke mange som har akkurat DE navnene i barneflokken - men jeg tviler på om noen husker det nå. Alle her inne husker da godt navnene på barna dine!! :-) Var ikke det Gudleif, Åsgjerd og Toffen, da? 0 Siter
morsan Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Naboen og jeg kjente hverandre igjen i kor :-) Ok, kanskje ikke nabo, det er noen hundre meter mellom oss. Men vi er begge forsiktige med personopplysninger, for eksempel har ingen av oss noen gang skrevet navnene på barna våre her. Hele storyen er dessuten et godt eksempel på at det er OK å VITE at noen VET! :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Alle her inne husker da godt navnene på barna dine!! :-) Var ikke det Gudleif, Åsgjerd og Toffen, da? Søren og! Du skulle jo ikke røpe meg..... :-) Har jeg ikke god smak når det gjelder navn? *s* 0 Siter
morsan Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Søren og! Du skulle jo ikke røpe meg..... :-) Har jeg ikke god smak når det gjelder navn? *s* Fantastisk! Som jeg skulle valgt det selv! ;-) 0 Siter
Atene Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Alle her inne husker da godt navnene på barna dine!! :-) Var ikke det Gudleif, Åsgjerd og Toffen, da? Apropos det - hvordan går det med lille Stple? Og er det travelt i brodeributikken for tiden? 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 absolutt ikke redd for å legge ut "for mye" info. jeg gjør vel det til stadighet. Og heller ikke redd for å bli gjenkjent. Ble det her på dol for ca 5-6 år siden av ei god venninne. Men syntes bare det var gøy: "Å, er du også på dol?! Jippi!" .... Men hun henger ikke her lenger. Og om hun skulle finne på å gjøre det, med nytt nick, uten at jeg visste det, så whatever. Har ingenting å skjule, jeg 0 Siter
morsan Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Apropos det - hvordan går det med lille Stple? Og er det travelt i brodeributikken for tiden? ;-) her er det full forberedelse til julebroderiene!! :-) 0 Siter
muriel Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ja - det er vel ikke lenge før eeldstemann her begynner å interessere seg for internett. De ser jo stadig vekk at jeg har denne siden oppe - men har til nå vært mest interessert i reklamen.... Om et par år leser han vel som en prest og jeg må bare DOLE etter leggetid... Nå er det forresten leggetid for meg også! MIN eldste snek seg inn her en dag for leeenge. Jeg var logget på, og var inne på en tråd ang yrke. Han byttet ut mitt virkelige yrke med "lege", og skrev en flott harang på slutten ang. ett eller annet bemerkelsesverdig, tor det var "Leger uten grenser". Skjønte ikke en dritt da jeg fikk svar på denne, trodde noen hadde misbrukt nicket mitt, hehehe. (Dette var i den tida da vi kunne f.eks bruke stor I istedenfor liten l, og slik lage nick som var til forveksling like de ekte) Nå logger jeg alltid av når jeg forlater PC'en...for sikkerhets skyld. ) 0 Siter
Yia Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Er ikke redd for å bli gjenkjent, om jeg har klaget på min kjære her har jeg gjerne sagt det til han. Ikke har jeg store hemmeligheter heller så det er ikke så farlig, flere av mine venner og bekjente vet at jeg er her og kunne lett kjent meg igjen. Plager meg overhodet ikke. Ikke er jeg så interessant at noen gidder å forfølge meg heller :-) er nok for lite aktiv til det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Det sier sikkert mest om meg ;-) Hehe, jeg håper det sier mest om at det er vanskelig å kjenne igjen folk uten å ha sett dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.