Gå til innhold

gutter, er hun pen?

Anbefalte innlegg

Gjest susanne wigene
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var så tynn som Susanne Wigene.

Gutter, synes dere at hun er pen? Er hun tynn og fin? Eller er hun for tynn?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• Babette

5

• oslogutt

2

• lissi1365380351

1

Gjest jenter skal ikke være for tynne
Skrevet

For å være ærlig syns jeg hun er aaaltfor tynn.

Snacky1365380698
Skrevet

Vil du bli som henne er nok ikke tynn godt nok. Ligger mye muskler bak det minimale av fett som finnes på den kroppen. Ingen jenter blir sånn kun ved slanking.

Skrevet

Nei,hun er slett ikke tynn og fin.Ei som "kviner i motvind"pleier vi å si om slike jenter...

lissi1365380351
Skrevet

For å være ærlig syns jeg hun er aaaltfor tynn.

Hvem er det?

Ørkenvandreren
Skrevet

I mine øyne er hun sykelig tynn. Jeg har veldig vondt for å tro at ikke hun sliter med spiseforstyrrelser av noe slag - det er jo et velkjent problem innen kvinnelig toppidrett. Setter kr 100,- på at Wigene blir fulgt opp tett av Sundgot-Borgen....

Gjest Persille
Skrevet

Riktignok er jeg ikke gutt, men hun er for tynn i mine øyne.

Jeg mener det ikke som kritikk av henne, det er gjerne konsekvensen av å drive med den idretten hun gjør - men å gjøre henne til badedraktmodell i se&hør synes jeg ikke passet seg.

Skrevet

Hun er litt sjarmerende og søt, men ikke direkte pen (etter min smak).

Og hun er selvfølgelig for tynn, MEN hun løper langdistanse på absolutt elitenivå - og da mister du natulrig nok så godt som alt fett på kroppen. I tillegg får du lange slanke muskler.

Det er ikke mulig for mennesker som driver mer normal fysisk aktivitet å bli tynn på samme måte som Susanne.

Hun er tynn, men er godt trent med de spesielle musklene som gagner hennes idrett.

Hvis du kun slanker deg så blir resultatet et helt annen - og mye verre......

Skrevet

Hun er pen hun, men kunne godt hatt litt mer kjøtt på kroppen.

Skrevet

Jeg er ikke gutt, men svarer likevel. Susanne er 169 cm høy og veier bare 49 kg.

Sånn estetisk sett er hun for tynn, men det er en fordel for en langdistanseløper å ha så lite "å dra på". Det er også mindre sjanse for belastningsskader i hofter, kne og ankler når man er så lett.

Men for all del: Det er ikke å anbefale å gå inn for å bli så tynn som hun er.

Susanne er veldig søt, og en fantastisk løper. Hun virker sunn og frisk, til tross for sin syltynne kropp.

Når det gjelder utseende, synes jeg høydehoppersker og svømmere har fine kropper. Hun unge svenske høydehoppersken som kvalifiserte seg i går (ikke Kajsa, denne er yngre) er nydelig. Gasellekropp.

Skrevet

Ja, jeg synes hun er søt, om ikke direkte pen.

Antagelig for tynn til å bli badedraktmodell, men det er like greit.

Jeg tror hun er naturlig tynn/slank, men har sikkert blitt tynnere etter at hun begynte å trene hardt (hun begynte i voksen alder). Når hun trapper ned treningen om noen år vil det komme noen kilo ekstra.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er ikke gutt, men svarer likevel. Susanne er 169 cm høy og veier bare 49 kg.

Sånn estetisk sett er hun for tynn, men det er en fordel for en langdistanseløper å ha så lite "å dra på". Det er også mindre sjanse for belastningsskader i hofter, kne og ankler når man er så lett.

Men for all del: Det er ikke å anbefale å gå inn for å bli så tynn som hun er.

Susanne er veldig søt, og en fantastisk løper. Hun virker sunn og frisk, til tross for sin syltynne kropp.

Når det gjelder utseende, synes jeg høydehoppersker og svømmere har fine kropper. Hun unge svenske høydehoppersken som kvalifiserte seg i går (ikke Kajsa, denne er yngre) er nydelig. Gasellekropp.

Jeg skriver rett og slett under her, jeg.

Skrevet

Jeg skriver rett og slett under her, jeg.

Det var hyggelig, fru W.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hun er sykelig tynn, det er stygt,, men veldig søt snill og god jente ellers. Ifølge venn av meg (mann).

Skrevet

Ja, jeg synes hun er søt, om ikke direkte pen.

Antagelig for tynn til å bli badedraktmodell, men det er like greit.

Jeg tror hun er naturlig tynn/slank, men har sikkert blitt tynnere etter at hun begynte å trene hardt (hun begynte i voksen alder). Når hun trapper ned treningen om noen år vil det komme noen kilo ekstra.

Må korrigere meg selv. Hun har trent allsidig friidrett i mange år.

Skrevet

I mine øyne er hun sykelig tynn. Jeg har veldig vondt for å tro at ikke hun sliter med spiseforstyrrelser av noe slag - det er jo et velkjent problem innen kvinnelig toppidrett. Setter kr 100,- på at Wigene blir fulgt opp tett av Sundgot-Borgen....

Tror du at en som er anorektisk kan løpe så langt og så fort?

Jeg vil heller tro at det er trening som gjør henne så slank.

Gjest klufrik
Skrevet

Tror du at en som er anorektisk kan løpe så langt og så fort?

Jeg vil heller tro at det er trening som gjør henne så slank.

Hun SER jo anorektisk ut da, ikke noe pent syn nei. Og hun må jo ødelegge kroppen med det der..

Skrevet

Hun SER jo anorektisk ut da, ikke noe pent syn nei. Og hun må jo ødelegge kroppen med det der..

Jeg synes slett ikke hun ser ille ut, jeg synes hun har en fin og veltrent kropp.

Men nå nærmer vi oss tydelig fet- og tynndiskusjonen og hva som er verst og den vil jeg ikke være med på:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...