Gå til innhold

gutter, er hun pen?

Anbefalte innlegg

Gjest tassenitissen...
Skrevet

Nei, hun finnes ikke pen - ikke engang søt spør du meg! Kroppen ser anorektisk ut, ikke fint i det hele tatt.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• Babette

5

• oslogutt

2

• lissi1365380351

1

Skrevet

Hun SER jo anorektisk ut da, ikke noe pent syn nei. Og hun må jo ødelegge kroppen med det der..

Ødelegge kroppen med all løpingen eller med å være så tynn?

Hun løper i gjennomsnitt over 3 mil om dagen. Det er fryktelig mye. Men foreløpig er det ingenting som tyder på at kroppen ikke tåler det. Hun sier selv at hun aldri er syk, og hun har så vidt jeg vet hatt minimalt med skader.

Man kan jo tenke seg hvor mye mat som må til når man trener så mye.

Jeg synes heller ikke at det er pent å være så tynn, men alt handler heldigvis ikke om å være penest mulig her i verden. Jeg tipper at Susanne driter i akkurat det. For henne handler det om å nå de målene hun har satt seg som løper.

Gjest klufrik
Skrevet

Jeg synes slett ikke hun ser ille ut, jeg synes hun har en fin og veltrent kropp.

Men nå nærmer vi oss tydelig fet- og tynndiskusjonen og hva som er verst og den vil jeg ikke være med på:o)

Vi nærmer vel oss ikke det, men hun er jo skinnmager da, og ser mer anorektisk ut enn veltrent. Joviss ser man at hun har muskler med skinnet strammer over og det er ikke antydning til fett eller former. Tror neppe hun anses som fin av annet enn anorektikere...

Skrevet

Vi nærmer vel oss ikke det, men hun er jo skinnmager da, og ser mer anorektisk ut enn veltrent. Joviss ser man at hun har muskler med skinnet strammer over og det er ikke antydning til fett eller former. Tror neppe hun anses som fin av annet enn anorektikere...

Diskusjonen avsluttes, vi er ikke enige, og jeg er ikke anorektisk selv om jeg synes hun har en flott kropp.

Skrevet

Hun driver toppidrett, og har selvsagt lav fettprosent. Hun har også sannsynligvis en del muskler av den utholdende typen, i og med at hun er langdistanseløper.

Hvorvidt det er pent eller stygt gidder jeg ikke ta stilling til, jeg har ikke sett så nøye på henne, og du og jeg kommer uansett ikke til å se sånn ut selv om vi slanker oss. Her ligger det jo lang trening til grunn gjennom hele livet som har gjort at hun har fått den kroppen hun har, og sannsynligvis også litt gener.

Skrevet

Jeg synes Susanne er søt og virker koselig. Det er rart hun kan springe så for med den tynne kroppen, tenkte jeg da jeg så EM-løpet hennes. Mange av de andre hadde f.eks langt tykkere armer.

Gjest klufrik
Skrevet

Diskusjonen avsluttes, vi er ikke enige, og jeg er ikke anorektisk selv om jeg synes hun har en flott kropp.

Men det vet jeg jo at du nesten er. Du er hvertfall det en kan kalle skinnmager. med silikonpupper.

Skrevet

Men det vet jeg jo at du nesten er. Du er hvertfall det en kan kalle skinnmager. med silikonpupper.

Og du er antagelig en av de ekle feite som ikke klarer å slanke deg.

Og jeg er 171 og 60 kg så jeg begynner å bli feit jeg også.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

det hørtes ikke for mye ut.

skulle ønske jeg var så slank som deg..

:)

Skrevet

det hørtes ikke for mye ut.

skulle ønske jeg var så slank som deg..

Men det er uvant og jeg har gått opp 4 størrelser over ryggen, fra 34 til 42 og det er vel det som plager meg mest :o)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Men det er uvant og jeg har gått opp 4 størrelser over ryggen, fra 34 til 42 og det er vel det som plager meg mest :o)

hm.etter vekt og høyde høres det i hvertfall ikke for mye ut

Skrevet

hm.etter vekt og høyde høres det i hvertfall ikke for mye ut

Jeg er ikke vant med så mye muskler, jeg begynner å se ut som mora mi hihi. Hun var en pen dame hun altså men det er henne jeg ser i speilet og ikke meg sjøl.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå har du en BMI på 20,5. Dermed er du midt på "normalvektig".

Så ikke føl deg feit, det har du absolutt ikke grunn til.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg er ikke vant med så mye muskler, jeg begynner å se ut som mora mi hihi. Hun var en pen dame hun altså men det er henne jeg ser i speilet og ikke meg sjøl.

åja,du driver med styrketrening?

da må du vel regne med å øke litt i omkrets

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er ikke gutt, men svarer likevel. Susanne er 169 cm høy og veier bare 49 kg.

Sånn estetisk sett er hun for tynn, men det er en fordel for en langdistanseløper å ha så lite "å dra på". Det er også mindre sjanse for belastningsskader i hofter, kne og ankler når man er så lett.

Men for all del: Det er ikke å anbefale å gå inn for å bli så tynn som hun er.

Susanne er veldig søt, og en fantastisk løper. Hun virker sunn og frisk, til tross for sin syltynne kropp.

Når det gjelder utseende, synes jeg høydehoppersker og svømmere har fine kropper. Hun unge svenske høydehoppersken som kvalifiserte seg i går (ikke Kajsa, denne er yngre) er nydelig. Gasellekropp.

Enig med deg, svømmere er en nytelse å se på :-)

Skrevet

Nå har du en BMI på 20,5. Dermed er du midt på "normalvektig".

Så ikke føl deg feit, det har du absolutt ikke grunn til.

Jeg vet det i hodet, men ikke i speilet :o)

Jeg skulle gjerne gått ned noen få kg slik at det ble lettere å bevege seg. Men jeg har ikke tenkt å slanke meg altså... Siden stoffskiftet svinger så vet jeg ikke om jeg plutselig forandrer vekt enda en gang.

Skrevet

åja,du driver med styrketrening?

da må du vel regne med å øke litt i omkrets

Nei, jeg er rullestolbruker og jeg skal love at man ser ut som en bodybuilder etterhvert. I hvert fall hvis man er så aktiv som jeg er.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vet det i hodet, men ikke i speilet :o)

Jeg skulle gjerne gått ned noen få kg slik at det ble lettere å bevege seg. Men jeg har ikke tenkt å slanke meg altså... Siden stoffskiftet svinger så vet jeg ikke om jeg plutselig forandrer vekt enda en gang.

Hm, jeg ville ha trodd at du visste det i speilet, men ikke i hodet?

Altså, at du ser at personen i speilet ikke er feit, men at du likevel ikke føler at det er deg?

Jeg har alltid vært litt for tynn, bortsett fra for noen år siden da spesielle forhold gjorde at jeg gikk opp 7 kg.

Jeg så jo i speilet at det ikke var noe problem, men den dama var ikke meg!

Det vil si, nå er jeg ikke for tynn lenger, bare slank :)

Skrevet

Tynn er ikke et pluss.

Jeg lider i stillhet når jeg ser modeller på TV og i reklamen. Får sånn uliderlig instinktiv lyst til å lage middag med alt det de ikke spiser til dem.

Når jeg leser at de spiser vått dopapir for å døyve sulten, da forstår jeg at dette kan ikke være bra.

Skrevet

Mannen min sier at hun er stygg men ser sympatisk og snill ut.

Det er ikke pent å se ut som en straffefange, men de ser det ikke selv. Kanskje noen pusher på for at hun skal gå ned i vekt? treneren?

Aner ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...