meg__123! Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 er det noen som har prøvd dette? har litt lyst til å ta studiekompetanse via brevkurs, men usikker på om det er noe særlig... 0 Siter
Gjest Sol-65 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg har tatt mange brevkurs hos nks.Men føler alltid at det blir litt mangelfullt når jeg skel bruke det i jobbsammenheng pga "bare"teori.Har bl.a tatt barne-og ung.arb.teori og eksamen hos nks.Men egentlig greitt nok altså.Litt dyrt. 0 Siter
Gjest tok fb Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg tok kurs ved folkets brevskole, og anbefaler studiemåten! 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. august 2006 Forfatter Skrevet 9. august 2006 Jeg har tatt mange brevkurs hos nks.Men føler alltid at det blir litt mangelfullt når jeg skel bruke det i jobbsammenheng pga "bare"teori.Har bl.a tatt barne-og ung.arb.teori og eksamen hos nks.Men egentlig greitt nok altså.Litt dyrt. ok, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.