Gjest trenger kjærlighet Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hva er pent i dine øyne, og velger/valgte du partner etter utseende? Bryr du deg om ekstra kilo, rynker, skjev nese og rødt hår? Er det viktigere med glimt i øyet, intellektuelle refleksjoner og varm personlighet? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jøss, når var det rødt hår pr.def ble betegnet som en skavank? 0 Siter
Gjest trenger kjærlighet Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jøss, når var det rødt hår pr.def ble betegnet som en skavank? Det var en tid da rødt hår og briller var mobbegrunn. Før ekstra kilo ble det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det var en tid da rødt hår og briller var mobbegrunn. Før ekstra kilo ble det. For 60 år siden ble nok kanskje rødhårede ertet men seinere har det vært lite av det. Nå blir det faktisk regnet som et ekstra pluss ) 0 Siter
sheba Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 møtte min nåværende kjæreste på nettet for 9 år siden:-) (ble ikke kjærester før nå nylig) det som gjorde det for meg var vel kommunikasjon, humor samt noe ubeskrivelig trygt som viste seg og stemme, kan ikke utdype det siste siden det er temmelig privat, men la meg si at vi klikker... utseendet ville kanskje spilt en rolle om vi møttes på byen, men synes internett er flott om man er ærlig, da har man en sjangs.... mange som møtes på nett har en tendens til å "pynte på" ting, noe som er en heller dårlig løsning når man møter personen:-) utseende for meg: tja, han viste seg og se temmelig kjekk ut, men det betyr mindre når man skal leve sammen med noen, for meg iallfall:-) det betyr mer at man faktisk KAN leve sammen med personen:-) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Det siste du skriver er det viktigste. "Et menneske kan være så godt at det blir vakkert av det", skrev en dikter (som jeg ikke husker navnet på) en gang (riktignok på nynorsk...). 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 For å bli interessert i en person så hjelper det ikke å være så kalt vakker. Det må være noe mer bak et vakkert ytre. Glimt i øynene, humor, god personlighet og empati er viktig. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jøss, når var det rødt hår pr.def ble betegnet som en skavank? Unger blir jo ofte mobba for rødt hår på skolen. Rødt hår, fregner, regulering og briller- det var skrekken det når jeg gikk på skolen- Har faktiskt veninner som frykter at barna dems skal bli rødhåra. Og sånn kompiser av meg har sagt om de rødhåra "Enten er dem utrolig vakkre, eller så er dem utrolig stygge" 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 En slank og velformet kropp har alltid vært pent i mine øyne. Kanskje fordi jeg aldri har hatt en slik kropp selv. Mannfolk må være høyere enn meg. Liker ikke bart og kinnskjegg. Ellers kommer det an på personlighet. Damer synes jeg skal ha slanke legger og pene overarmer. Det har jeg heller ikke selv. Gulbleket hår synes jeg er lite pent på middelaldrende damer, unge også forresten. Liker heller ikke mye sminke, og helst ikke sterke sminkefarger. Men her også betyr personlighet mest. En god personlighet gjør at du synes jenta er pen selv om hun egentlig ikke er det. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jøss, når var det rødt hår pr.def ble betegnet som en skavank? Det er ikke en skavank! Men her var det jo snakk om hva vi personlig syntes var et bra utseende. Jeg synes heller ikke selv at rødt hår og fregner er pent. Kobberrødt er pent, men ikke den som går mer mot gulrotrødt. Da følger det også veldig lys hud med, og jeg synes bare ikke det er pent. Men jeg sier jo ikke det til de som ser slik ut selvfølgelig. Men her kan vi vel være ærlige... Jeg synes forøvrig ikke feite folk er pene heller jeg. Men jeg er da temmelig feit selv. 0 Siter
Gjest ikke rødhåret i dag Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Med fare for å høres utrolig slem ut, synes jeg ikke rødhårede barn er pene. De er ofte bleke, med fargeløse vipper og lyse øyne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Med fare for å høres utrolig slem ut, synes jeg ikke rødhårede barn er pene. De er ofte bleke, med fargeløse vipper og lyse øyne. Det sier du bare fordi ikke har sett bilder av meg som barn ;o) Ikke har jeg lys hud og ikke har jeg lyse øyne og heller ikke fregner. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Dette var mange spørsmål, men jeg skal prøve å besvare dem i tur og orden. *Hva er pent i dine øyne, En velbygd, veltrent mann med mørkt hår, blå øyne og gjennomsnittlig høyde. * og velger/valgte du partner etter utseende? Nei *Bryr du deg om ekstra kilo, rynker, skjev nese og rødt hår? Ekstra kg syns jeg ikke noe om. Rynker, skjev nese og hårfarge betyr ikke noe. *Er det viktigere med glimt i øyet, intellektuelle refleksjoner og varm personlighet? Absolutt! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 "Hva er pent i dine øyne, og velger/valgte du partner etter utseende?" Penhet kan være så mangt. Jeg valgte ikke partner bare etter utseende, men jeg synes selvsagt han er pen "Bryr du deg om ekstra kilo, rynker, skjev nese og rødt hår?" Jeg har ikke så mye sans for ekstra kilo, men rynker, skjev nese og rødt hår er helt greit. "Er det viktigere med glimt i øyet, intellektuelle refleksjoner og varm personlighet?" Ja, selvsagt. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Det siste du skriver er det viktigste. "Et menneske kan være så godt at det blir vakkert av det", skrev en dikter (som jeg ikke husker navnet på) en gang (riktignok på nynorsk...). det var vakre ord:) 0 Siter
Gjest Anna Nick Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 For 60 år siden ble nok kanskje rødhårede ertet men seinere har det vært lite av det. Nå blir det faktisk regnet som et ekstra pluss ) pluss? mange rødhårede+fregnete unger blir dessverre mobbet fremdeles, unger er nådeløse mot andre unger. På en mann synes jeg selvsikkerhet er viktig, samt en normal posjon med IQ. og helst en godt betalt jobb og en milljon i banken ;D Da kan han godt være 90 år for meg, ha ha. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 pluss? mange rødhårede+fregnete unger blir dessverre mobbet fremdeles, unger er nådeløse mot andre unger. På en mann synes jeg selvsikkerhet er viktig, samt en normal posjon med IQ. og helst en godt betalt jobb og en milljon i banken ;D Da kan han godt være 90 år for meg, ha ha. finn en med mye penger,en som er god i senga og en som er flink med barn,men for all del ikke la de 3 møte hverandre.. hi,hi 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg velger ikke partner etter utseende, men dette må heller ikke være frastøtende. Ekstra kg er deilig når det sitter rundt midjen på en mann. Ja, dette sier jeg til tross for helsemyndighetenes advarsler. Rynker spiller ingen rolle. Rødt hår kan være like pent som andre hårfarger på kvinner, men på menn assosierer jeg det med en jeg delte kjøkken med i studietida som spiste frokost i slåbrok. Han hadde rødt hår og hvite legger med røde hår på. Disse, må jeg innrømme, dempet noe av matlysten min. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 jeg har ikke valgt ut fra utseende.personlighet,sjarme,utstråling er betydningsfullt. -et visdomsord: du blir ikke glad i noen fordi de er vakre- de blir vakre fordi du er glad i dem. ha en fin dag! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg velger ikke partner etter utseende, men dette må heller ikke være frastøtende. Ekstra kg er deilig når det sitter rundt midjen på en mann. Ja, dette sier jeg til tross for helsemyndighetenes advarsler. Rynker spiller ingen rolle. Rødt hår kan være like pent som andre hårfarger på kvinner, men på menn assosierer jeg det med en jeg delte kjøkken med i studietida som spiste frokost i slåbrok. Han hadde rødt hår og hvite legger med røde hår på. Disse, må jeg innrømme, dempet noe av matlysten min. "Ekstra kg er deilig når det sitter rundt midjen på en mann." ...... Hva er deilig med det? Synes du det er pent? Og får du puste, når du skal gi mannen med stort magevolum en skikkelig god tett klem? ..sankker aav dårlig erfaring, jeg da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.