Gjest Baderen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg velger ikke partner etter utseende, men dette må heller ikke være frastøtende. Ekstra kg er deilig når det sitter rundt midjen på en mann. Ja, dette sier jeg til tross for helsemyndighetenes advarsler. Rynker spiller ingen rolle. Rødt hår kan være like pent som andre hårfarger på kvinner, men på menn assosierer jeg det med en jeg delte kjøkken med i studietida som spiste frokost i slåbrok. Han hadde rødt hår og hvite legger med røde hår på. Disse, må jeg innrømme, dempet noe av matlysten min. "Han hadde rødt hår og hvite legger med røde hår på." Det hørtes ikke mye lekkert ut! Jeg ser for meg noen tynne pipestilker. Stemmer det? 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 "Han hadde rødt hår og hvite legger med røde hår på." Det hørtes ikke mye lekkert ut! Jeg ser for meg noen tynne pipestilker. Stemmer det? Ja, tynne fyrstikker, og enorme plattfote føtter. Ikke mye innbydende. Jeg har også veldig lett for å brekke meg om morgenen, f. eks. når jeg pusser tenna, så det var like før. 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 "Ekstra kg er deilig når det sitter rundt midjen på en mann." ...... Hva er deilig med det? Synes du det er pent? Og får du puste, når du skal gi mannen med stort magevolum en skikkelig god tett klem? ..sankker aav dårlig erfaring, jeg da Ikke så mye da, bare noen få kg. Alt med måte er mitt hovedmotto. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ja, tynne fyrstikker, og enorme plattfote føtter. Ikke mye innbydende. Jeg har også veldig lett for å brekke meg om morgenen, f. eks. når jeg pusser tenna, så det var like før. Du er nok varig traumatisert. Jeg skal huske på å være snill mot deg fremover. 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Du er nok varig traumatisert. Jeg skal huske på å være snill mot deg fremover. Det passer bra, siden jeg nettopp fikk meg et alvorlig skudd for baugen. *Hulker utrøstelig ved tanken på å miste special agent Jack Mallone* 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ja, tynne fyrstikker, og enorme plattfote føtter. Ikke mye innbydende. Jeg har også veldig lett for å brekke meg om morgenen, f. eks. når jeg pusser tenna, så det var like før. ha,ha.tenk deg hvis det hadde vært tradisjon med tvangsgifting her i landet,og dine foreldre hadde valgt ut nettopp HAN til å bli din tilkommende? 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Det passer bra, siden jeg nettopp fikk meg et alvorlig skudd for baugen. *Hulker utrøstelig ved tanken på å miste special agent Jack Mallone* Da har du det virkelig fælt, ja! *Full sympati* Slutter serien, eller er det bare han som er skrevet ut av den? 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Da har du det virkelig fælt, ja! *Full sympati* Slutter serien, eller er det bare han som er skrevet ut av den? Ingen av delene foreløpig, men han har bestemt seg for å flytte med kona til Chicago. Og hans jobb er jo i New York. Håper han kvitter seg med det kjerringskinnet og velger oss. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ingen av delene foreløpig, men han har bestemt seg for å flytte med kona til Chicago. Og hans jobb er jo i New York. Håper han kvitter seg med det kjerringskinnet og velger oss. Han velger uten tvil deg, kjære Babatte. Selv så holder jeg meg til Mike og Sawyer. (Der slipper jeg konkurranse fra deg, vet jeg.) 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 ha,ha.tenk deg hvis det hadde vært tradisjon med tvangsgifting her i landet,og dine foreldre hadde valgt ut nettopp HAN til å bli din tilkommende? Hehe, da måtte jeg hatt bøtte ved senga! Han hadde sikkert langt, rødt hår på balla også. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Hehe, da måtte jeg hatt bøtte ved senga! Han hadde sikkert langt, rødt hår på balla også. hi,hi:) huff,huff. (kunne ikke dy meg,tanken bare slo meg) 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Han velger uten tvil deg, kjære Babatte. Selv så holder jeg meg til Mike og Sawyer. (Der slipper jeg konkurranse fra deg, vet jeg.) Vel, jeg føler meg langt fra sikker. Kollegene hans er jo også veldig glad i han, det må jo også bety en del. Og jeg vet hvem du liker, ja. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Vel, jeg føler meg langt fra sikker. Kollegene hans er jo også veldig glad i han, det må jo også bety en del. Og jeg vet hvem du liker, ja. Du vet mye, du ;-) Men nå er det leggetid for snille piker, så vi får finne senga begge to. Natta! 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Du vet mye, du ;-) Men nå er det leggetid for snille piker, så vi får finne senga begge to. Natta! Du sier noe der. Kanal 24 vekker meg bråkjekt kl. 0700. Good night! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 *Haha* Bryr meg lite om utseende, mer om inder verdier. Litt pondus, arr på magen, rød nese og tynn i håret - spiller ingen rolle! ) Verdens deiligste er han alikevel! Men han har en vanvittig deilig rumpe da... Faktisk den deiligste jeg har sett på en mann noen gang gitt. Mmmm... 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Med fare for å høres utrolig slem ut, synes jeg ikke rødhårede barn er pene. De er ofte bleke, med fargeløse vipper og lyse øyne. Duh! Det er en dol'er som har ei lita, rødhåret Snuppe og hun er aldeles nyyyyydelig! Jeg får sjelden sug etter babyer, men når jeg ser bilde av henne så blir jeg myk om sjelen. ) 0 Siter
Babette Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 *Haha* Bryr meg lite om utseende, mer om inder verdier. Litt pondus, arr på magen, rød nese og tynn i håret - spiller ingen rolle! ) Verdens deiligste er han alikevel! Men han har en vanvittig deilig rumpe da... Faktisk den deiligste jeg har sett på en mann noen gang gitt. Mmmm... Er den lodden? Det synes jeg er deilig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Er den lodden? Det synes jeg er deilig. Nei, den er faktisk veldig glatt og mjuk. Mmmm... Den mammem har i det hele tatt hud som er så mjuk at jeg ikke har kjent maken! 0 Siter
Ulrikke Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Duh! Det er en dol'er som har ei lita, rødhåret Snuppe og hun er aldeles nyyyyydelig! Jeg får sjelden sug etter babyer, men når jeg ser bilde av henne så blir jeg myk om sjelen. ) *vifte med øyevippene* Eller?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 *vifte med øyevippene* Eller?? Jepp! ) Hun er bare til å spise opp! Og jeg mener det altså - jeg faller ikke for enhver baby rundomkring, men snuppa di gjør meg skikkelig mjuk om hjertet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.