Gå til innhold

Hva er bra utseende?

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns personer med en god personlighet er vakre. For meg så kan en person være så billedskjønn som bare det, men ville ikke syns den var pen uten en god personlighet.

Men glimt i øyet må han ha viss man snakker om det motsatte kjønn, i tillegg til humor, men det henger ofte sammen med glimtet i øynene.

Noen kilo for mye spiller ingen rolle så lenge det ikke er så mange at man ikke rekker frem :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• Lillemus

4

• Dorthe

4

• damedame o

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp! :o) Hun er bare til å spise opp! Og jeg mener det altså - jeg faller ikke for enhver baby rundomkring, men snuppa di gjør meg skikkelig mjuk om hjertet...

*finne fram noen nye bilder og håper Lillemus ikke blir skuffa over at snuppa har blitt stor og ikke fullt så rødhåret*

Skrevet

Velger kjæreste etter både utseende og personlighet.

De skal være svært pene og svært snille/gode/varme, for at jeg skal være interessert.

Den andres holdninger og vår felles kjemi/egnethet som par sjekker/sjekket jeg ut kun dersom hovedkriteriene er oppfylt.

Skrevet

For 60 år siden ble nok kanskje rødhårede ertet men seinere har det vært lite av det. Nå blir det faktisk regnet som et ekstra pluss :o)

Trodde det hadde vært et pluss siden denne norske, rødhårede unge kvinnen slo gjennom som modell for noen år siden.

Husker ikke navnet hennes. Tror hun var datter av en kjendis.

Skrevet

Trodde det hadde vært et pluss siden denne norske, rødhårede unge kvinnen slo gjennom som modell for noen år siden.

Husker ikke navnet hennes. Tror hun var datter av en kjendis.

Jeg er ikke sikker på hvem du mener men jeg har aldri blitt mobbet for mitt røde hår men derimot fått komplimenter.

Knis, jeg sier ikke dermed at rødt hår behøver å være det fineste i verden.

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvem du mener men jeg har aldri blitt mobbet for mitt røde hår men derimot fått komplimenter.

Knis, jeg sier ikke dermed at rødt hår behøver å være det fineste i verden.

Det er bra å høre. Da jeg var liten var det ingen som ble mobbet for hårfargen - såvidt jeg husker! Husker bare i farten én person som ble mobbet og det var nok utløst av at hans/hennes sosiale væremåte.

Skrevet

Det er bra å høre. Da jeg var liten var det ingen som ble mobbet for hårfargen - såvidt jeg husker! Husker bare i farten én person som ble mobbet og det var nok utløst av at hans/hennes sosiale væremåte.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...