Gjest magevondt!! Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Vi har vært en uke i Asia, og da vi kom hjem fikk vi trøbbel med magen. Masse luft og diare og knip. Hvor fort blir sånt borte og hva kan vi gjøre for å bli kvitt det eller fremskynde det? 0 Siter
Mistera Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Spis masser av yogurt for å stabilisere magen:) hjalp meg etter en tyrkiatur der magen var et kjempeproblem. 0 Siter
Gjest magevondt!! Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Spis masser av yogurt for å stabilisere magen:) hjalp meg etter en tyrkiatur der magen var et kjempeproblem. Men bakteriene i yoghurt er ikke riktig typen da. Spist mye yoghurt... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Om det ikke gir seg, ville jeg ha tatt en avføringsprøve hos legen, i tilfelle at dere har fått i dere en bakterie som må taes knekken på med medisiner. Her står noen matråd: http://www.lommelegen.no/art/art1799.asp 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Dra på helsekosten og kjøp tabletter med naturlige tarmbakterier! Gir det seg ikke, bør du ta en tur til legen. 0 Siter
Mistera Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Men bakteriene i yoghurt er ikke riktig typen da. Spist mye yoghurt... Er magen løs eller fast? Eller har dere bare vondt? 0 Siter
Gjest magetrøbbel!! Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Er magen løs eller fast? Eller har dere bare vondt? Mest vondt, masse romling og luft, men ikke ofte noe kommer ut. Det som kommer er ofte litt løst. 0 Siter
Mistera Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Mest vondt, masse romling og luft, men ikke ofte noe kommer ut. Det som kommer er ofte litt løst. Hadde kansje prøvd å tatt en tur til legen, kan være noen bakterier som andre her sier. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Fenikkelte eller fenikkelkapsler fra apoteket pleier å hjelpe, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.