Kitina Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=2228456546848780146&hl=en 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 KAN denne være reell eller er det bare kødd? Sjuuukt iallefall 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 KAN denne være reell eller er det bare kødd? Sjuuukt iallefall Jeg tror ikke det er ekte. Men hvis det er det, så har vi med en allvorlig sinnslidelse å gjøre. ".........................................." 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg tror ikke det er ekte. Men hvis det er det, så har vi med en allvorlig sinnslidelse å gjøre. ".........................................." fremtidig drapsmann vil jeg tro Velkommen i samfunnet.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Vel, jeg for min del tror dette var fake. Hvis ikke trenger denne gutten medisinsk hjelp 0 Siter
piluttanlei Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Søt gutt, har sikkert bare glemt å få sin medisin den siste uken... 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Vel, jeg for min del tror dette var fake. Hvis ikke trenger denne gutten medisinsk hjelp Jeg så hele nå, og ja - det er helt opplagt kødd. "........................................" 0 Siter
piluttanlei Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg så hele nå, og ja - det er helt opplagt kødd. "........................................" Ja det syns da tydelig på gutten, han smiler jo nesten in imellom... 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 fremtidig drapsmann vil jeg tro Velkommen i samfunnet.. Klart dette kan være virkelig.Tror ikke dette er kødd når man tenker på alt det sjuke som finnes her i verden,hvorfor skulle dette være kødd da? Tror dette er virkelig, og at foreldrene har smug filma ungen for å ha bevis til psykologen! Mange unge som er avhengie av både PC-spill og TV-spil... Og klart han smiler innimellom,spille funka jo innimellom jo! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.