Gå til innhold

Komma, og forfattere,,,,,

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

Er det ny trend med komma? Jeg teller 22 komma på 11 linjer (1 avsnitt) av Lars Saabye Christensen. Ikke ett eneste punktum.

Forrige bok jeg skulle lese, utenlandsk samtidsforfatter, droppet jeg pga alle innskutte setninger i de allerede innskutte setningene.. Puhh..

Videoannonse
Annonse
Petrine Eiffel
Skrevet

Var det Modellen du leste? Der reagerte også jeg på tegnsettingen...slitsomt å lese, synes jeg...

Skrevet

Leste engang en bok uten noen form for tegnsetting i det hele tatt...

Det var tungt å lese det! Så både for mye og for lite tegnsetting er slitsomt å lese.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Var det Modellen du leste? Der reagerte også jeg på tegnsettingen...slitsomt å lese, synes jeg...

jeg husker ikke engang hva boken heter, skal se etter :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

riktig - modellen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...