Gjest heffalumpen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Er det ny trend med komma? Jeg teller 22 komma på 11 linjer (1 avsnitt) av Lars Saabye Christensen. Ikke ett eneste punktum. Forrige bok jeg skulle lese, utenlandsk samtidsforfatter, droppet jeg pga alle innskutte setninger i de allerede innskutte setningene.. Puhh.. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Var det Modellen du leste? Der reagerte også jeg på tegnsettingen...slitsomt å lese, synes jeg... 0 Siter
hidi Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Leste engang en bok uten noen form for tegnsetting i det hele tatt... Det var tungt å lese det! Så både for mye og for lite tegnsetting er slitsomt å lese. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Var det Modellen du leste? Der reagerte også jeg på tegnsettingen...slitsomt å lese, synes jeg... jeg husker ikke engang hva boken heter, skal se etter 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Var det Modellen du leste? Der reagerte også jeg på tegnsettingen...slitsomt å lese, synes jeg... riktig - modellen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.