Gå til innhold

Hvor finne nøyaktig adresse?

Anbefalte innlegg

Gjest damedamen
Skrevet

Skulle gjerne funnet postnummer til en spesifikk adresse, men jeg finner det bla. ikke ved å lete på gulesider.no

Er i tvil om gatenr er riktig.

Stemmer de gatenr som står på kartet på gulesider.no eller er det mulig at de der utelater enkelte nr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det postnummeret eller husnummeret du skulle finne?

Om du søker på gatenavnet på telefonkatalogen.no så bør du iallefall få opp postnummeret.

Gjest damedamen
Skrevet

Var det postnummeret eller husnummeret du skulle finne?

Om du søker på gatenavnet på telefonkatalogen.no så bør du iallefall få opp postnummeret.

I utgangspunktet skal jeg finne postnummeret. Ser ut som at jeg må finne husnummeret også, og derfor lurer jeg på om man kan stole på kartet til gulesider.no

Skrevet

I utgangspunktet skal jeg finne postnummeret. Ser ut som at jeg må finne husnummeret også, og derfor lurer jeg på om man kan stole på kartet til gulesider.no

Kart kan jo ofte være feil det, men får du ikke opp korrekt adresse på å søke på navn eller telefonnr på telefonkatalog-delen der?

Gjest damedamen
Skrevet

Kart kan jo ofte være feil det, men får du ikke opp korrekt adresse på å søke på navn eller telefonnr på telefonkatalog-delen der?

Ingen navn registrert på husnummeret.

Jaja, nei, jeg får spekulere litt videre på hvordan jeg kan finne ut av det.

Snacky1365380698
Skrevet

Ring opplysningen. De pengene som går med der veier fint opp for tiden du evt kommer til å bruke på å søke deg i hjel på nettet.

Gjest damedamen
Skrevet

Ring opplysningen. De pengene som går med der veier fint opp for tiden du evt kommer til å bruke på å søke deg i hjel på nettet.

Oi, smart :) Takk :)

Gjest damedamen
Skrevet

Der fann de det ut etter litt leting. Takk for brukbart råd. Har ikke brukt opplysningen siden ca 1998, så jeg kom ikke til å tenke på det selv.

Snacky1365380698
Skrevet

Der fann de det ut etter litt leting. Takk for brukbart råd. Har ikke brukt opplysningen siden ca 1998, så jeg kom ikke til å tenke på det selv.

Bare hyggelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...