Gjest damedamen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Skulle gjerne funnet postnummer til en spesifikk adresse, men jeg finner det bla. ikke ved å lete på gulesider.no Er i tvil om gatenr er riktig. Stemmer de gatenr som står på kartet på gulesider.no eller er det mulig at de der utelater enkelte nr? 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Var det postnummeret eller husnummeret du skulle finne? Om du søker på gatenavnet på telefonkatalogen.no så bør du iallefall få opp postnummeret. 0 Siter
Gjest damedamen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Prøv denne: http://epab.posten.no/ Åh, takk, men den har jeg prøvd... 0 Siter
Gjest damedamen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Var det postnummeret eller husnummeret du skulle finne? Om du søker på gatenavnet på telefonkatalogen.no så bør du iallefall få opp postnummeret. I utgangspunktet skal jeg finne postnummeret. Ser ut som at jeg må finne husnummeret også, og derfor lurer jeg på om man kan stole på kartet til gulesider.no 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 I utgangspunktet skal jeg finne postnummeret. Ser ut som at jeg må finne husnummeret også, og derfor lurer jeg på om man kan stole på kartet til gulesider.no Kart kan jo ofte være feil det, men får du ikke opp korrekt adresse på å søke på navn eller telefonnr på telefonkatalog-delen der? 0 Siter
Gjest damedamen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Kart kan jo ofte være feil det, men får du ikke opp korrekt adresse på å søke på navn eller telefonnr på telefonkatalog-delen der? Ingen navn registrert på husnummeret. Jaja, nei, jeg får spekulere litt videre på hvordan jeg kan finne ut av det. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ring opplysningen. De pengene som går med der veier fint opp for tiden du evt kommer til å bruke på å søke deg i hjel på nettet. 0 Siter
Gjest damedamen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ring opplysningen. De pengene som går med der veier fint opp for tiden du evt kommer til å bruke på å søke deg i hjel på nettet. Oi, smart Takk 0 Siter
Gjest damedamen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ring opplysningen. De pengene som går med der veier fint opp for tiden du evt kommer til å bruke på å søke deg i hjel på nettet. Der fann de det ut etter litt leting. Takk for brukbart råd. Har ikke brukt opplysningen siden ca 1998, så jeg kom ikke til å tenke på det selv. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Der fann de det ut etter litt leting. Takk for brukbart råd. Har ikke brukt opplysningen siden ca 1998, så jeg kom ikke til å tenke på det selv. Bare hyggelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.