Gjest damedamen Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 For en måned eller to siden kjøpte jeg et mobilbatteri på en type computerstore. Etter kun én samtale er batteriet tomt. Hvis de er så dårlige, ønsker jeg ikke kjøpe flere til den prisen, så er det noen som vet hvordan kvaliteten på Biltema/Claes Ohlsons batterier er? 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg brukte i en lang periode biltema-batteri på nokiatelefonen min, og det fungerte utmerket. 0 Siter
Anki Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Clas Ohlson selger vel bare original Nokiabatterier nå så de bør da være bra 0 Siter
Gjest damedamen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg brukte i en lang periode biltema-batteri på nokiatelefonen min, og det fungerte utmerket. Takk, da sjekker jeg det nærmere opp i alle fall. 0 Siter
Gjest damedamen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Clas Ohlson selger vel bare original Nokiabatterier nå så de bør da være bra Ok? Det høres bra ut. Takk 0 Siter
Anki Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Ok? Det høres bra ut. Takk rettelse: de selger ikke bare originale Nokia-batterier, det var de uoriginale til 3310 de tok ut av salg..måtte spørre mannen min her 0 Siter
Gjest damedamen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 rettelse: de selger ikke bare originale Nokia-batterier, det var de uoriginale til 3310 de tok ut av salg..måtte spørre mannen min her Ok, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.