Gå til innhold

Hvor mange kaker til nattkaffen?

Anbefalte innlegg

Gjest I feststemning
Skrevet

Skal ha fest, ca 25 gjester.

Middag kl 20. Kaffe og kaker senere på kvelden en gang. Hvor mange kaker må jeg beregne å få bakt? Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

3 kaker. Du kan også ha lefser og noen småkaker.

hare1365380455
Skrevet

Og kanskje litt frukt. :) (Det ble mye, men... Du får se hva de andre svarer.)

Skrevet

3-4 kaker av ymse sorter, litt ost og kjeks, kanskje? Druer og frukt? Noen passer linjene, veit du:-)

Håper dere får en kjempefin fest;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kaker aner jeg lite om, men jeg vil slenge meg på forslaget med ost og kjeks, evnt frukt.

Skrevet

Vi hadde 30 gjester nettopp -og da var det masse kake igjen, vi hadde;

1 marsipankake,

1 eplekake

1 langpanne med sjokoladekake

1 ostekake

1 successterte

men såpass bør det være :)

Skrevet

Jeg ville hatt 4-5 kaker. Jeg har alltid for mye kaker, men her hos oss forsvinner restene veldig kjapt.

Gjest I feststemning
Skrevet

3-4 kaker av ymse sorter, litt ost og kjeks, kanskje? Druer og frukt? Noen passer linjene, veit du:-)

Håper dere får en kjempefin fest;-)

Det var en god ide! Tar tre forskjellige oster, kjeks og druer ved siden av jeg. Klementinger finnes vel ikke nå? Litt fersk ananas og melon hadde vel også vært godt. Må ha noe folk kan ta små biter av. Hele epler og bananer blir liksom litt for mye kanskje.

Takk for godt tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...