Gjest naTTura Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 når er det trygt å sove etter en mindre hjernerystelse, hvor mange timer? er voksen. 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Har du vært hos lege? Jeg er veldig usikker. Men når datteren min var liten og fikk hjernrystelse fikk jeg beskjed om å la henne sove men vekke henne hvert 10 minutt. Har han kastet opp og er trøtt hadde jeg kontaktet lege!! Lykke til 0 Siter
citygirl Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Du bør få noen til å vekke deg hver annen time første natten. Hvis du er lett å vekke og er klar i toppen da kan du sove videre til neste vekking. Hvis alt er bra dagen etter kan du sove trygt om natten videre, men ta det med ro ca en uke. Dvs ikke TV, trening, lesing eller noe sosial moro:-) 0 Siter
Gjest ikke-lege-jeg Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 nei. Hvordan vet du at du har hjernerystelse da ? 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Hvordan vet du at du har hjernerystelse da ? NÅr du har slått hodet, evt besvimt, kastet opp og er super trøtt. Jeg mener at da har du en hjernrystelse. Jeg er ikke lege!! 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Da jeg fikk hjernerystelse ble jeg vekket hver halvtime/time første natta (var innlagt på sykehus da). Fikk reise hjem uttpå dagen etter, og fikk beskjed om at jeg skulle vekkes et par ganger natta etter også. (dette var en kraftig hjernerystelse, så natta etter går vel greit) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.