Gå til innhold

hjernerystelse - hvor lenge vente å sove

Anbefalte innlegg

Gjest naTTura
Skrevet

når er det trygt å sove etter en mindre hjernerystelse, hvor mange timer? er voksen.

Videoannonse
Annonse
Gjest surrehøne
Skrevet

Har du vært hos lege?

Jeg er veldig usikker. Men når datteren min var liten og fikk hjernrystelse fikk jeg beskjed om å la henne sove men vekke henne hvert 10 minutt.

Har han kastet opp og er trøtt hadde jeg kontaktet lege!! Lykke til

Skrevet

Du bør få noen til å vekke deg hver annen time første natten. Hvis du er lett å vekke og er klar i toppen da kan du sove videre til neste vekking.

Hvis alt er bra dagen etter kan du sove trygt om natten videre, men ta det med ro ca en uke. Dvs ikke TV, trening, lesing eller noe sosial moro:-)

Gjest ikke-lege-jeg
Skrevet

nei.

Hvordan vet du at du har hjernerystelse da ?

Gjest surrehøne
Skrevet

Hvordan vet du at du har hjernerystelse da ?

NÅr du har slått hodet, evt besvimt, kastet opp og er super trøtt. Jeg mener at da har du en hjernrystelse.

Jeg er ikke lege!!

Skrevet

Da jeg fikk hjernerystelse ble jeg vekket hver halvtime/time første natta (var innlagt på sykehus da). Fikk reise hjem uttpå dagen etter, og fikk beskjed om at jeg skulle vekkes et par ganger natta etter også. (dette var en kraftig hjernerystelse, så natta etter går vel greit)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...