Gjest Hallelujah Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Når spille dem i oslo spektrum?.Jeg synes at jeg hørte at dem skulle ha en konsert i oslo igjen? 0 Siter
Gjest også fan Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Kan ikke se at de selger billetter til Spectrum på billettservice, men andre steder skal de jo spille ..... det er fult i Langesund på fredag da. 0 Siter
Gjest også fan Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 http://www.ticketmaster.no/html/artist.htmI?l=NO&artist=NILSEN-LIND-HOLM-FUENTES 0 Siter
Gjest Hallelujah Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Kan ikke se at de selger billetter til Spectrum på billettservice, men andre steder skal de jo spille ..... det er fult i Langesund på fredag da. Var på konsert i helga i Trondheim.Var drit bra.Tenke å reise til oslo vist dem spille der men finner det ikke noen plass :-( 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Kan ikke se at de selger billetter til Spectrum på billettservice, men andre steder skal de jo spille ..... det er fult i Langesund på fredag da. har også prøvd å få billetter til helgen i Langesund. Men helt utsolgt!!!! 0 Siter
Gjest også fan Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 har også prøvd å få billetter til helgen i Langesund. Men helt utsolgt!!!! Dro til Nesbyen på Hallingmarken i sommer å hadde en KJEMPEOPPLEVELSE med gutta . Hørte dessverre på radioen i sommer at til høsten kommer gutta til å skille lag, dette var bare en engangskonsert-sommer sammen .... får håpe at gutta ombestemmer seg. 0 Siter
Gjest Hallelujah Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Dro til Nesbyen på Hallingmarken i sommer å hadde en KJEMPEOPPLEVELSE med gutta . Hørte dessverre på radioen i sommer at til høsten kommer gutta til å skille lag, dette var bare en engangskonsert-sommer sammen .... får håpe at gutta ombestemmer seg. Håper jeg også.Og jeg tror at de fortsetter.Kan vel ikke bare ta fra oss den gleden.Det var helt sykt på torget i Trondheim med 10 000 tilskuere 0 Siter
Gjest Hallelujah Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Kurt? jeg sier bare gulp! Utseende ja.Men stemmen e fin 0 Siter
Gjest Surtoppstøt Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Utseende ja.Men stemmen e fin Tenkte ikke på utseendet hans, men mere på hvordan han oppførte seg mot andre i barne og ungdomstiden. Litt ubeleilelig når han nå skal selge plater til de samme folka. Får håpe han har skikka seg da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.