Gå til innhold

Kurt Nilsen og co

Anbefalte innlegg

Gjest Hallelujah
Skrevet

Når spille dem i oslo spektrum?.Jeg synes at jeg hørte at dem skulle ha en konsert i oslo igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest også fan
Skrevet

Kan ikke se at de selger billetter til Spectrum på billettservice, men andre steder skal de jo spille ..... det er fult i Langesund på fredag da.

Gjest Hallelujah
Skrevet

Kan ikke se at de selger billetter til Spectrum på billettservice, men andre steder skal de jo spille ..... det er fult i Langesund på fredag da.

Var på konsert i helga i Trondheim.Var drit bra.Tenke å reise til oslo vist dem spille der men finner det ikke noen plass :-(

Gjest surrehøne
Skrevet

har også prøvd å få billetter til helgen i Langesund. Men helt utsolgt!!!!

Gjest også fan
Skrevet

har også prøvd å få billetter til helgen i Langesund. Men helt utsolgt!!!!

Dro til Nesbyen på Hallingmarken i sommer å hadde en KJEMPEOPPLEVELSE med gutta :).

Hørte dessverre på radioen i sommer at til høsten kommer gutta til å skille lag, dette var bare en engangskonsert-sommer sammen .... får håpe at gutta ombestemmer seg.

Gjest Hallelujah
Skrevet

Dro til Nesbyen på Hallingmarken i sommer å hadde en KJEMPEOPPLEVELSE med gutta :).

Hørte dessverre på radioen i sommer at til høsten kommer gutta til å skille lag, dette var bare en engangskonsert-sommer sammen .... får håpe at gutta ombestemmer seg.

Håper jeg også.Og jeg tror at de fortsetter.Kan vel ikke bare ta fra oss den gleden.Det var helt sykt på torget i Trondheim med 10 000 tilskuere

Gjest Hallelujah
Skrevet

Kurt? jeg sier bare gulp! :(

Utseende ja.Men stemmen e fin

Gjest Surtoppstøt
Skrevet

Utseende ja.Men stemmen e fin

Tenkte ikke på utseendet hans, men mere på hvordan han oppførte seg mot andre i barne og ungdomstiden.

Litt ubeleilelig når han nå skal selge plater til de samme folka. Får håpe han har skikka seg da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...