Gjest EnLitenKattepus Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 andre som har vært plaget av dette i dag? antivirusprogr. blokkerte det,men er det noe annet jeg bør passe på? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Hvis du ser at antivirus-programmet har blokkert noe, så er det ikke nødvendigvis noen grunn til å få panikk med tanke på annet rusk og rask som kan komme. Pass på å oppdatere antivirus-programmet, kjør AD-Aware og Spybot,Serach&Destroy jevnlig, så går det stort sett bra :-) En geek jeg kjenner kjører faktisk uten AV, men med en veldig "aktiv" og oppdatert brannmur. Han holder faktisk alt av virus og spyware borte. Men slikt er ikke å anbefale for de som ikke er rimelig stødige på brannmurteknologi. ".........................................." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Hvis du ser at antivirus-programmet har blokkert noe, så er det ikke nødvendigvis noen grunn til å få panikk med tanke på annet rusk og rask som kan komme. Pass på å oppdatere antivirus-programmet, kjør AD-Aware og Spybot,Serach&Destroy jevnlig, så går det stort sett bra :-) En geek jeg kjenner kjører faktisk uten AV, men med en veldig "aktiv" og oppdatert brannmur. Han holder faktisk alt av virus og spyware borte. Men slikt er ikke å anbefale for de som ikke er rimelig stødige på brannmurteknologi. ".........................................." hei! tusen takk for at du deler av dine kunnskaper:) koster det noe å ha spybot og serach&destroy? har du en adresse jeg finner dette på? kjempeklem fra 0 Siter
Gjest datanerd Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 hei! tusen takk for at du deler av dine kunnskaper:) koster det noe å ha spybot og serach&destroy? har du en adresse jeg finner dette på? kjempeklem fra nei spybot koster ingenting, de fjerner bare spyware om du skjønner , de tar ikke virus. prøv pestpatrol, norton eller norman antivirus. er sikker på at du får downloaded dette gratis. www.download.com eller søk på google 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 nei spybot koster ingenting, de fjerner bare spyware om du skjønner , de tar ikke virus. prøv pestpatrol, norton eller norman antivirus. er sikker på at du får downloaded dette gratis. www.download.com eller søk på google takk! 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 hei! tusen takk for at du deler av dine kunnskaper:) koster det noe å ha spybot og serach&destroy? har du en adresse jeg finner dette på? kjempeklem fra Det ene programmet heter "Spytbot Search & Destroy" og det andre heter "Ad-aware". Bare søk på google, så finner du link(er). "......................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Det ene programmet heter "Spytbot Search & Destroy" og det andre heter "Ad-aware". Bare søk på google, så finner du link(er). "......................................" takk,igjen! maser mye på deg jeg,da god natt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.