Prozak Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Ikke min, men en ganske morsom en, om "jødehateren" Gaarder og "sionist-ekstremisten" Levin: (De som ikke oppfatter anførselstegnene kan stikke huet tilbake opp i rævva.) http://www.blogging.no/blog.php/dirdemoc/post/13873 "......................................" 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Og hva var så spesielt med dette usammenhenhende vrøvlete oppkoket? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Du er så hissig for tiden? Noe du vil prate om? *stryker litt medfølende på ryggen* 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2006 Forfatter Skrevet 9. august 2006 Du er så hissig for tiden? Noe du vil prate om? *stryker litt medfølende på ryggen* Hissig? På ingen måte. Bare litt sterke uttrykk. Når du ser det "begavede" svaret til apen under her, så skjønner du kanskje at jeg ikke gidder å diskutere med ekstremister? :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Hissig? På ingen måte. Bare litt sterke uttrykk. Når du ser det "begavede" svaret til apen under her, så skjønner du kanskje at jeg ikke gidder å diskutere med ekstremister? :-) ".........................................." Om jeg skal være helt ærlig synes jeg dere er litt apete alle sammen innimellom - på rundgang 0 Siter
GoodTimes Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Veldig bra. Har lagt inn siden på Favoritter, visste ikke om den før. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Om jeg skal være helt ærlig synes jeg dere er litt apete alle sammen innimellom - på rundgang Litt apete - i form av idiotiske/rare (sjimpansetypen) eller i formen av selvhevdende territoriale (gorillatypen)? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Litt apete - i form av idiotiske/rare (sjimpansetypen) eller i formen av selvhevdende territoriale (gorillatypen)? Hm, vanskelig spørsmål... Jeg føler vel kanskje det varierer litt? Og gjerne kombineres litt også? Men jeg synes de er morogutter hele gjengen da, og føler meg komfortabel med å diskutere med dem alle sammen, og at takhøyden er relativt stor. Og så er de alltid snille med meg, ikke enige, men snille - og det liker vi jo 0 Siter
Prozak Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 Om jeg skal være helt ærlig synes jeg dere er litt apete alle sammen innimellom - på rundgang Tja...jeg har ihvertfall sluttet å i det hele tatt svare på esktremistangrepene :-) "......................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Tja...jeg har ihvertfall sluttet å i det hele tatt svare på esktremistangrepene :-) "......................................." Fint. Da mangler det bare at du slutter å skrive ekstreme sjikanøse innlegg selv. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Tja...jeg har ihvertfall sluttet å i det hele tatt svare på esktremistangrepene :-) "......................................." Slutt opp a - du kan ikke bli voksen og fornuftig NÅ?! Og la oss andre bli igjen her alene? 0 Siter
Prozak Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 Slutt opp a - du kan ikke bli voksen og fornuftig NÅ?! Og la oss andre bli igjen her alene? Neida, slapp av. De fleste andre kranglefanter er da heller ikke ekstremister :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Neida, slapp av. De fleste andre kranglefanter er da heller ikke ekstremister :-) "........................................" Bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.