nanna Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Heheh... ser at det ble HELT feilformulert... Det var selvfølgelig myntet på journalisten, selv om jeg ser det var vanskelig å se:) Nå begynte jeg å lure, serru. Hehe. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Nå begynte jeg å lure, serru. Hehe. Tja... det var ikke så rart 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Det kommer selvsagt an på hvilken avis/blad han kommer fra. Det er ikke alle publikasjoner som tillater en slik fremferd fra journalistene sine. Det er jeg fullstendig klar over:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Dette høres helt merkelig ut, synes jeg. Jeg ville ringt redaktøren i avisen og fortalt om episoden. Selvsagt skal ingen trenge seg inn i huset ditt! I de avisene jeg jobbet i før, ville dette bli sett på som totalt uakseptabel oppførsel. I min første jobb ble jeg til og med irettesatt av redaktøren fordi jeg tygget tyggegummi. ;o) 0 Siter
Gjest tarumtam Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Ikke lokalavis og veldig profilert = landslagsaktuell. Tipper det var Dagbladet? Rene Se og Hør-stilen var det iallefall. Hadde noen kommet å presset seg inn døra fordi de hadde fått snurten i at jeg hadde en kjendisvenn, ville det blitt månelyst her iallefall. Jeg ville gått videre med det. Datteren din må få være i fred med sin ungdomsforelskelse (antar det er det det er snakk om?). 0 Siter
KaVa Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 I min første jobb ble jeg til og med irettesatt av redaktøren fordi jeg tygget tyggegummi. ;o) ..Og jeg hadde stående ordre om alltid å ha "representative klær" tilgjengelig - i fall jeg måtte ut og dekke noe som krevde penee klær en dongery og t-skjorte. Etterhvert kutta jeg hele jeansen og begynte å kle meg i drakt etc - slik at jeg kunne vise meg overalt, uten at noen tok anstøt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.