Gå til innhold

Frekke journalister!

Gjest anonym i dag tror jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heheh... ser at det ble HELT feilformulert... :)

Det var selvfølgelig myntet på journalisten, selv om jeg ser det var vanskelig å se:)

Nå begynte jeg å lure, serru. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå begynte jeg å lure, serru. Hehe.

Tja... det var ikke så rart :)

Skrevet

Det kommer selvsagt an på hvilken avis/blad han kommer fra. Det er ikke alle publikasjoner som tillater en slik fremferd fra journalistene sine.

Det er jeg fullstendig klar over:-)

Skrevet

Dette høres helt merkelig ut, synes jeg. Jeg ville ringt redaktøren i avisen og fortalt om episoden. Selvsagt skal ingen trenge seg inn i huset ditt!

I de avisene jeg jobbet i før, ville dette bli sett på som totalt uakseptabel oppførsel.

I min første jobb ble jeg til og med irettesatt av redaktøren fordi jeg tygget tyggegummi. ;o)

Gjest tarumtam
Skrevet

Ikke lokalavis og veldig profilert = landslagsaktuell.

Tipper det var Dagbladet?

Rene Se og Hør-stilen var det iallefall.

Hadde noen kommet å presset seg inn døra fordi de hadde fått snurten i at jeg hadde en kjendisvenn, ville det blitt månelyst her iallefall. Jeg ville gått videre med det.

Datteren din må få være i fred med sin ungdomsforelskelse (antar det er det det er snakk om?).

Skrevet

I min første jobb ble jeg til og med irettesatt av redaktøren fordi jeg tygget tyggegummi. ;o)

..Og jeg hadde stående ordre om alltid å ha "representative klær" tilgjengelig - i fall jeg måtte ut og dekke noe som krevde penee klær en dongery og t-skjorte. Etterhvert kutta jeg hele jeansen og begynte å kle meg i drakt etc - slik at jeg kunne vise meg overalt, uten at noen tok anstøt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...