Gjest irriterende Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Bruker hormonspiral(levonova) og lurer på en ting... Er det normalt at brystene blir ømme innimellom? Plages litt med det faktisk, men har hele tiden trodd at det kom pga av tyngden til kjæresten min når vi hadde sex,og han ligger oppå meg likssom... Noen som har erfaring med dette? det er gjerne brystvortene som er ømmest og det kommer og går med jevne mellomrom... 0 Siter
Gjest dddgfdgfd Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 det er normalt å få ømme bryster av hormonell prevansjon. Jeg får det samme av p-piller. Men gir seg mer og mer etter et halvt år. Det kom og gikk. 0 Siter
Speak Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg får ikke slike problem. Har brukt hormonspiral i over 6 år nå. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Vanlig et halvt år, som også andre har sagt. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Eneste gangen i mitt liv jeg har hatt ømme brystvorter, var i begynnelsen av graviditeten. Aner ingenting om bivirkninger av hormonspiral, men det er kanskje greit å utelukke graviditet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.