Gå til innhold

Levonova...

Anbefalte innlegg

Gjest irriterende
Skrevet

Bruker hormonspiral(levonova) og lurer på en ting...

Er det normalt at brystene blir ømme innimellom? Plages litt med det faktisk, men har hele tiden trodd at det kom pga av tyngden til kjæresten min når vi hadde sex,og han ligger oppå meg likssom...

Noen som har erfaring med dette? det er gjerne brystvortene som er ømmest og det kommer og går med jevne mellomrom...

Videoannonse
Annonse
Gjest dddgfdgfd
Skrevet

det er normalt å få ømme bryster av hormonell prevansjon. Jeg får det samme av p-piller. Men gir seg mer og mer etter et halvt år. Det kom og gikk.

Skrevet

Jeg får ikke slike problem. Har brukt hormonspiral i over 6 år nå.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Vanlig et halvt år, som også andre har sagt.

Skrevet

Eneste gangen i mitt liv jeg har hatt ømme brystvorter, var i begynnelsen av graviditeten.

Aner ingenting om bivirkninger av hormonspiral, men det er kanskje greit å utelukke graviditet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...