Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et rimelig teit spørsmål, da - men om du skulle ha interesse av å finne det ut, så kan du det her:

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=5172

Jeg ble Solo (og bare 15 % ble det - jaja):

"Solo.

Du er som et friskt pust i den ellers så travle hverdagen. Du blir ofte forvekslet med en rival, og liker ikke tanken på å bli satt i skyggen av andre."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

6

• morsan

3

• Snacky1365380698

3

• nanna

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Cola

Du er litt mystisk og liker å holde ting for deg selv. Du har det med å bli tam etter en liten stund, men er ett godt selskap når du først går in for det.

86.98% har falt innenfor denne kategorien.

Skrevet

Farris

Du er ganske nøytral og tør ikke stå for egne meninger. Du har i det siste opplevd masse konkurranse og kan derfor ofte bli sett på som både gammelmodig og litt kjedelig.

20.16% har falt innenfor denne kategorien.

*lol*

Skrevet

Cola. Og karakteristikken passet egentlig ganske bra. Jeg sprudler en stund, så blir jeg tam.

Skrevet

Cola

Du er litt mystisk og liker å holde ting for deg selv. Du har det med å bli tam etter en liten stund, men er ett godt selskap når du først går in for det.

86.98% har falt innenfor denne kategorien.

Det ble visst jeg og...

Skrevet

Cola

86.85% har falt innenfor denne kategorien.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Sprite

Du er ganske tydelig på at det er du som er best. Du lar ingen andre komme i nærheten av ditt teritorium. Du har det med å bli litt sur/bitter.

16.20% har falt innenfor denne kategorien.*

Det kan vel hende at jeg passer på teritoriet mitt, i hvert fall deler av det ;)

Men jeg tror ikke at jeg har lett for å bli sur/bitter.

Skrevet

Cola

Du er litt mystisk og liker å holde ting for deg selv. Du har det med å bli tam etter en liten stund, men er et godt selskap når du først går inn for det.

87.01% har falt innenfor denne kategorien.

Gjest Persille
Skrevet

Cola

86.88% har falt innenfor denne kategorien.

Skrevet

Cola

Eller er favoritt drikken min TAB, TAB, TAB

Gjest blomsterløk
Skrevet

Cola Du er litt mystisk og liker å holde ting for deg selv. Du har det med å bli tam etter en liten stund, men er ett godt selskap når du først går in for det.

86.88% har falt innenfor denne kategorien

Skrevet

Cola

Snacky1365380698
Skrevet

*Kremt*...tror jeg tar testen en gang til jeg;

Ble URGE, og her er kommentaren:

"Du har ganske spesiell smak, og det er mange som av den grunn ikke liker deg. I tillegg er du veldig falsk og unaturlig."

Stemmer såklart ikke!!Ble nesten snurt jeg nå :)

Skrevet

Cola

For hver gang jeg leser om en ny cola kjenner jeg en stigende irritasjon over at de ikke vet forskjellen på 'et' og 'ett' i denne undersøkelsen.

Skrevet

"Du har ganske spesiell smak, og det er mange som av den grunn ikke liker deg. I tillegg er du veldig falsk og unaturlig."

hehe.. Det sier de alle :)

Snacky1365380698
Skrevet

hehe.. Det sier de alle :)

Jeg vet, jeg vet... ;)

Skrevet

Jeg ble

Cola

86.94% har falt innenfor denne kategorien.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

:-)

Den beskrivelsen du fikk, var til og med hakket værre enn min!

Nå føler jeg meg litt bedre selv ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...