Gå til innhold

Hypothyreose/lavt stoffskifte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Symptomene kan vel variere fra person til person. Alt er vel egentlig individuelt. De vanligste symptomene er : lavt energinivå, overvekt, tørr hud, glansløst og tørt hår, eventuelt tap av mens, ubalangse i underlivet (sopp) og skjelvinger. Har ikke hørt om at matlysten kan bli mindre ,men det stemmer sikkert.

Gjest (Anonymous)

Du finner en del på hjemmesiden min om lavt stoffskifte:

http://home.online.no/~smidtlie/

Takk begge to!

Bra side, cavatina!! Trur nesten jeg skal få det testa, bare sånn for sikkerhetsskyld..Dumt å spise "lykkepiller" hvis det er thyroksin jeg trenger!

Eller...pleier legene å være lite villige til å teste en for hypothyreose?

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til (Anonymous)

De viktigste symptomene er nok vektøkning, tørr hud, livløst hår, nedsatt seksualdrift, hovne bein, depresjonssymptomer og uregelmessig menstruasjon.

Det finnes alltid "grader" av symptomer og det er mulig å ha sykdommen selv uten å være overvektig.

Gjest (Anonymous)

Til (Anonymous)

De viktigste symptomene er nok vektøkning, tørr hud, livløst hår, nedsatt seksualdrift, hovne bein, depresjonssymptomer og uregelmessig menstruasjon.

Det finnes alltid "grader" av symptomer og det er mulig å ha sykdommen selv uten å være overvektig.

Jeg har tørr hud, livløst hår, ingen sekskualdrift og en del depresjonssymptomer.

Indikerer det en stoffskifteprøve?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...